joi, iulie 17, 2008

Gadgets: Care ar fi cel mai bun telefon?

Ma tot gandesc ca pana la sfarsitul anului o sa imi schimb telefonul mobil. Stirile din ultimele zile despre iPhone 3G m-au facut sa il iau din nou in considerare. Dar a aparut si BlackBerry Bold despre care am citit numai de bine. Ba mai mult, Boy Genius Report are un post foarte lung si bun despre iPhone vs BB Bold, ceea ce mi-a facut alegerea si mai grea. Pe de alta parte, HTC Diamond si Nokia E71 sunt doua gadget-uri bune. Si imi mai place si LG Secret, dar asta e din alta liga.

Si uite asa am ajuns la intrebarea din titlu: Care ar fi cel mai bun telefon?

Etichete: , , , , ,

18 Comments:

Anonymous Anonim said...

Daca vrei un aparat mai degraba util decat flashy, iti recomand Nokia E71.

6:28 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nokia si ht au ramas in urma la partea de software. sunt inca la nivelul 2006-2007 si nu par sa se schimbe prea repede.

pina cind vom avea un htc care merge pe android, BB sau iPhone sunt variantele.

acum depinde de tine daca ai nevoie de un telefon oarecum limitat si mai mult business orientated cum e BB sau de un telefon care iti poate raspunde cerintelor de afaceri precum si celor de fun sau personale.

stii dea alegerea mea - iPhone. si asta se datoreaza software-ului si mai ales sutelor de aplicatii care au aparut pentru el. o fi importanta si bateria sau ecranul multi-touch dar pina la urma utilitatea aplicatiilor e mai importanta.

10:19 p.m.  
Anonymous Anonim said...

In mod cert un om inteligent, un om de internet, un om care urmareste evolutia web 2.0 va opta pentru iPhone. Tu intrebi acum ce telefon sa iti alegi, dar iPhone-ul e incadrat oarecum gresit. Stii ca e cu mult mai mult decat atat, si ca va continua sa schimbe lumea asa cum au facut si iPod-urile.

iPhone este si recomandarea mea. Nu mai citi reviews, iti fac numai rau. :)

11:47 p.m.  
Anonymous Anonim said...

a alternativa la iPhone ar mai fi si Samsung F480, desi e un pic din alt film.
http://www.gsmarena.com/samsung_f480-2268.php

10:15 a.m.  
Anonymous Anonim said...

nu exista alternativa la iphone. imi pare rau sa o zic. doi prieteni buni si-au luat recent iphone si am ramas uimita. de design, de atitudinea cool, de miile de aplicatii existente, de touch screen. nu ma pricep la tehnologie prea tare, dar iphone-ul m-a marcat sentimental forever.

11:30 a.m.  
Blogger Leave U said...

eu zic sa testezi si diamond si nokia sa vedem care crezi tu ca e mai bun. ;)

12:16 p.m.  
Blogger costing said...

Eu am versiunea anterioara de HTC (Touch Cruise), colegul are Diamond. Ambele sunt geniale, iar diferenta mica de pret face clara alegerea acum. Ca features hw Diamond sta la toate capitolele cel putin la fel ca iPhone, cateodata mult mai bine.

Nu am gasit absolut nici un motiv (tehnic) pentru iPhone, din tot ce am vorbit cu fan(atic)i ai iPhone totul tine numai de nevoia de a avea unul, pentru ca e trendy. Am ajuns sa accept acest punct de vedere, insa daca vreti cu adevarat un device inteligent luati HTC. A, si un mare avantaj, gasiti enorm de mult software pentru el, nu sunteti constransi de Apple. Eu de exemplu sunt dependent de al meu MioMap cu hartile pentru toate colturile lumii in el :)

Apoi, nu e blocat in cine stie ce retea, nu va e frica ca o sa sara in aer la primul update dupa crack ... pur si simplu merge.

Nu inteleg fraza cu "web 2.0" de mai sus si de ce depinde de Apple ? De cand ? :) In primul rand ca oricum ai da-o, sa vezi un site care nu e tunat pentru telefon pe ecranul ala inghesuit nu e nici o fericire. O faci odata sa te bucuri si uiti de asta. Iar daca chiar nu poti trai fara web pe telefon, un HTC are naibi rezolutie adevarata (dublu numar de pixeli cat iPhone), cel putin 3 alternative de browser (dintre care Firefox chiar e full-fledged, Opera e bunicel iar IE ... exista si el pe acolo).

9:04 p.m.  
Blogger MaTr3o said...

N71? poate E71, care le are cam pe toate in afara de touch screen.

5:43 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Daca scrii multe mailuri, asteapta lansarea lui HTC Touch Pro, care e un Diamond cu tastatura sliding QWERTY.

8:22 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cu siguranta E71 are un cuvant de spus. Cand o sa treaca pe Windows Mobile seriile E si N, restul vor fi muci.

12:59 a.m.  
Anonymous Anonim said...

N96 ? Alina

12:02 p.m.  
Anonymous Anonim said...

mereu iPhone va di cel mai bun si sa nu uitati CINE ZICE CA N96 sau N95 sunt mai bune greseste cu mult eu am un iPhone si :nu a dat rateuri , face multe lucruri in plus fata de toate telefoanele existente pe piata si in primul si in primul rand pe internet ca viteza nu il ia nimeni , a si in plus MAC OS nu are virusi

7:44 p.m.  
Anonymous Anonim said...

acum (m100) tu normal ca esti subiectiv, si zici ca iPhone e mai bun. Eu le'am avut pe amandoua: iPhone si n95 8gb. Ghici ce am acum...N95 8Gb, singurul capitol notabil la care iPhone este superior lui N95 8gb, fiind: muzica(in casti) si memoria, asta in cazul in care detii unul de 16 Gb. Cat despre touchscreen "ma lasa rece", acum si fake'urile nokia avand aceasta functie. Numai bine!;)

1:34 p.m.  
Anonymous Anonim said...

aaa...si inca cv, poate esti amabil sa ne impartasesti ce anume face iPhone in plus fata de un N95 sau n96 :D o sa revin sa iti "unele" lucruri pe care le face un N95 8Gb, N96 fata de un iPhone ;)

1:39 p.m.  
Blogger cleiielc said...

HTC Touch HD e marfa rau.

12:54 a.m.  
Blogger cleiielc said...

De ce am spus ca e marfa, pt ca am un tovaras care are HTC Diamond si e super incintat de el, si eu vreau sa-mi cumpar un HTC Touch HD, de ce il aleg pe asta ? pt ca are windows mobile 6.1 ma pot folosi mai bine de el si am aplicatii destule pt el. Inainte m-a incintat BlackBerry Storm 9500 dar acum sigur ramin la HTC Touch HD telefonul este ok. Bafta si va pup pe portofel.

12:55 a.m.  
Blogger cleiielc said...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

12:56 a.m.  
Blogger cleiielc said...

http://www.dob.ro/Video/dobTV/2797/HTC-HD

1:05 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home