Online: Noutati de luni
La final de zi, o mica retrospectiva a subiectelor aparute in Inbox sau in reader:
IDEA FORUM | EVENIMENTUL NOILOR IDEI IN MARKETING
WORKSHOPS | NU RATA SEMINARIILE DE PLANNING SI MARKETING
- Carmen Holotescu anunta un curs online de microblogging.
- Adobe a lansat Acrobat.com.
- TinEye e un motor de cautare care iti arata in cate alte locuri apare o poza.
- Zoso testeaza un Volvo C30.
- Ionescu, Panaitescu si Roua testeaza doua SsangYong, in a doua campanie pe bloguri initiata de Autoitalia.
- Un amic mi-a dat un link spre Masaj la Birou. Cred ca in curand vom vedea si un "drive-test".
- Business Standard a lansat o campanie cu doua spoturi simpatice.
- Nescafe te duce la cel mai recent film cu Angelina Jolie. Citeste aici cum poti sa rezervi un cinematograf.
IDEA FORUM | EVENIMENTUL NOILOR IDEI IN MARKETING
WORKSHOPS | NU RATA SEMINARIILE DE PLANNING SI MARKETING
Etichete: Microblogging, Online
4 Comments:
Partea proasta la chestia asa cu testarile de masini de catre blogari e ca oamenii respectivi nu sunt prea cunoscatori si nici nu isi dau silinta sa afle caracteristicile masinilor pe care le testeaza si sa iti dea informatii importante.
Sa-ti spuna de cuplu, in cat timp prinzi 80 la ora, cum se baga in trafic, cum se comporta pe curbe, daca e sportiva, daca sistemele de siguranta iti iau tot farmecul de a conduce, daca amplasarea comenzilor e optima, cum merge shimbatorul, si altele.
Eu daca as primi masina in testare asta da toate aceste date si impresii personale, as face si filmulet, as recompensa firma care mi-a dat masina cu o prezentare cat de cat profesionista.
Ei, unii mai dau si detalii de-astea, ai vazut review-ul lui Doru Panaitescu la Actyon?
Nu am vazut. Daca permite Manafu, lasati un link catre textul lui Panaitescu.
multumesc
Intamplarea face ca am beneficiat de un super-masaj de cel care face "masaj la birou" inainte sa-si lanseze site-ul. Am fost hipermultumita! :D Il recomand cu multa caldura.
Trimiteți un comentariu
<< Home