duminică, iunie 08, 2008

Online: Evaluare post-campanie

Multi dintre cei care au participat joi la campania pe status-uri de Yahoo Messenger mi-au cerut sa le impartasesc rezultatele. Sper sa nu ii dezamagesc cand vor citi aici ca nu am masurat mare lucru si nici nu am cautat sa demonstrez eficienta campaniei, ci am vrut doar sa o pun in practica.

De altfel, promovarea prin status YM nu este gaselnita mea. Multi utilizatori isi fac reclama astfel de mult timp. La mine in lista cam toti web-developerii isi pun din cand in cand in status link-uri catre ultimele lor creatii.

Ce am facut eu probabil in premiera a fost sa conving mai multi oameni sa puna in acelasi interval (ma rog, mai bine zis in aceeasi zi) acelasi status, avand ca scop generarea unei campanii in acest mediu.

Estimez ca in jur de 100 de persoane au participat la campanie. Ar fi fost mai multi daca unii erau online in ziua propusa de mine sau ar fi vazut mesajul la timp. Deci pe viitor ar trebui aranjata mai din timp.

Altii nu au putut pune status-ul desi au dorit. Am suspectat intai o limitare de la Yahoo, insa unii au reusit sa il puna dupa un mic artificiu. Oricum, ar fi trebuit sa mearga de la sine. Deci pe viitor cred ca ar trebui cerut voie de la Yahoo sau macar sa existe o asigurare ca va functiona.

Traficul pe site-ul Idea Forum a inregistrat joi o crestere de 8 ori fata de ziua precedenta. Nu va asteptati la cifre mari, vorbim de un site pentru un eveniment de nisa. Din ce incerc sa imi imaginez, estimez o rata de click foarte buna.

Nu stiu si sincer nici nu cred ca a avut si o dimensiune virala aceasta actiune. Niste prieteni insa si-au convins colegii sa puna si ei status-ul desi nu ma cunosteau. Deci pe viitor se poate incerca si o abordare virala, un fel de "da mai departe, ca iti dam si noi ceva inapoi".

La final, doresc sa le multumesc - si aici - celor care s-au implicat in campanie.

IDEA FORUM | EVENIMENTUL NOILOR IDEI IN MARKETING
WORKSHOPS | NU RATA SEMINARIILE DE PLANNING SI MARKETING

Etichete: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

au fost oameni care au intrebat: ce se intampla, ca vad la mai multi acelasi status?

cu yahoo... dupa o reconectare m-a lasat cu statusul (ciudat, asta e). asta la versiunea 9, despre care il auzisem pe bobby la radio ca nu ar mai avea problema.

12:20 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Foarte interesanta ideea, aici e viitorul. Cred ca daca reusesti in viitori sa o dezvolti si pe partea de viral, va iesi ceva foarte frumos.

felicitari pentru initiativa.

3:37 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cifre, vrem cifre! :))

2:15 p.m.  
Blogger Mihnea said...

Eu n-am putut pune statusul de pe clientul de Windows, a trebuit sa ma loghez pe Web Messenger ca sa ma asigur ca intra.

In alta ordine de idei, revin asupra faptului ca multi studenti (am foarte multi in lista, ca doar...) m-au intrebat de ce pun linkul daca a trecut deadline-ul de concurs. :)

10:53 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home