joi, iunie 05, 2008

Life: Se stinge lumina astazi

Astazi este Ziua Mediului. Iar cea mai mare actiune a acestei zile pare a fi initiativa Ministerului Mediului de a stinge lumina in 20 de orase. Din ce am citit in doua surse, am aflat ca marea gaselnita este intreruperea iluminatului stradal in orasele vizate, undeva dupa orele 21.00.

Acum, imi place ideea in sine de a economisi, de a face ceva legat, cu cap, bine coordonat, dar ma intreb: De ce iluminatul public? De ce au atins ceva ce inca ne doare?

Sper sa nu avem intamplari nedorite in urma acestei campanii!

Off-topic, dar in legatura cu ziua de astazi, vroiam sa spun mai demult ca mediul va fi in viitorul apropiat unul din subiectele principale in media, marketing si multe domenii de activitate de la noi. Simt ca se apropie si de noi din ce in ce mai mult eco-awareness-ul. Cel putin in blogosfera, incepe sa se simta destul de bine.

Dublate de actiunile gen citizen social responsibility, campaniile de mediu vor creste in numar si intensitate. E o parere personala, pe care o voi sustine si eu in cadrul unor evenimente viitoare si pe blog.

p r o m o
IDEA FORUM | EVENIMENTUL NOILOR IDEI IN MARKETING
WORKSHOPS | NU RATA SEMINARIILE DE PLANNING SI MARKETING

Etichete: , ,

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

E foarte buna chestia cu stinsul luminii. Pe intuneric se vede cel mai bine... mediul.

7:21 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Am scris si despre asta azi si ma gandeam sa incepem in blogosfera un fel de catalog al comportamentelor eco friendly... Mai putin mediatizate, dar totusi foarte utile (ex: sa nu lasam apa sa curga cand ne spalam pe dinti, sa folosim monitoare eco, sa strivim sticlele de plastic cand le aruncam, etc). Imi pare ca bloggeri pot vorbi mult despre puterea exemplului...

9:40 p.m.  
Blogger Cristian said...

@corina

eu lucrez la un catalog al blogurilor, in care voi avea si o sectiune de eco-friendly.

12:01 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Ca norocul, la 21 e inca lumina. Pe bune, mi se pare penibil si iritant ce fac astia. Asa pot crea si eu ziua mediului si sa culeg o hartie de pe jos. Si atat.

Cu a randunica nu se face primavara.

8:40 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cata ipocrizie!
Probabil tot din motive ecologice ne lasau in fiecare vara fara apa calda 3 saptamani sau mai bine, nu? "E revizie, e revizieee!..."

10:05 a.m.  
Anonymous Anonim said...

[...] Asa cum v-am obisnuit, suntem peste tot unde este vorba de gradini, de flori, mai ales acolo unde ele merg mana in mana cu traditiile. Astazi am fost la MTR, unde ne-am intalit cu profesori din Agronomie, cu studenti horticultori, arhitecti si colegi din presa. Tot de acolo am facut primul live twittering din domeniul gradinaritului :)) [...]

10:09 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Frumoasa initiativa catalogului de bloguri? Dar nu inteleg chestia cu sectiunea eco-friendly... Bloguri care sunt strict nisate pe chestii de mediu? Astea imi par cam putine, in conditiile in care majoritatea blogurilor de la noi raman generaliste... cum poti sa cuantifici blog-urile care scriu si despre mediu, sau blogger-ii care sunt interesati si de asta in afara de alte tz subiecte?

let me (sau si pe altii de la oricum) know daca ai nevoie de ajutor cu acest proiect :)

12:11 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home