Advertising: Tempo se lanseaza in branding si planning
Tempo anunta lansarea Brand Motion, companie specializata in servicii de strategie de comunicare si branding.
Compania Brand Motion va furniza doua categorii de servicii: strategie si planning de comunicare, pe de o parte, si branding, pe de alta parte. Dintr-o perspectiva integrata, cele doua servicii vor asigura competenta completa necesara pentru a construi si dezvolta branduri, prin alinierea viziunii de conceptie a brand-ului cu demersul strategic de comunicare, prin care se urmareste cresterea si maximizarea valorii marcii pe piata.
Nucleul de experti al noii companii este format din: Mihaela Stanoiu - Managing Partner and Strategy Development; Dan Bododea - Partner, Director Research and Insights; Delia Soare - Partner, Brand Consulting; Lavinia Bucur - Communication Planner; Luiza Binga - Consumer Research Analyst.
Din ce stiu eu, Tempo asigura pana acum servicii de planning si branding cu resurse in-house. Mi se pare insa indrazneata miscarea lor, caci incearca sa dezvolte in doua directii care se bucura de foarte mult awareness, dar care nu prind viteza. Planning-ul este inca o disciplina aflata la inceput, pe care unele agentii o descopera abia acum. Iar branding-ul nu a dat semne in ultimii ani ca s-a "imbogatit", asa cum asteptam probabil cu totii.
Sunt insa optimist in privinta lor si probabil miscarea facuta de Tempo vine sa ne arate ca lucrurile sunt pe calea cea buna.
Compania Brand Motion va furniza doua categorii de servicii: strategie si planning de comunicare, pe de o parte, si branding, pe de alta parte. Dintr-o perspectiva integrata, cele doua servicii vor asigura competenta completa necesara pentru a construi si dezvolta branduri, prin alinierea viziunii de conceptie a brand-ului cu demersul strategic de comunicare, prin care se urmareste cresterea si maximizarea valorii marcii pe piata.
Nucleul de experti al noii companii este format din: Mihaela Stanoiu - Managing Partner and Strategy Development; Dan Bododea - Partner, Director Research and Insights; Delia Soare - Partner, Brand Consulting; Lavinia Bucur - Communication Planner; Luiza Binga - Consumer Research Analyst.
Din ce stiu eu, Tempo asigura pana acum servicii de planning si branding cu resurse in-house. Mi se pare insa indrazneata miscarea lor, caci incearca sa dezvolte in doua directii care se bucura de foarte mult awareness, dar care nu prind viteza. Planning-ul este inca o disciplina aflata la inceput, pe care unele agentii o descopera abia acum. Iar branding-ul nu a dat semne in ultimii ani ca s-a "imbogatit", asa cum asteptam probabil cu totii.
Sunt insa optimist in privinta lor si probabil miscarea facuta de Tempo vine sa ne arate ca lucrurile sunt pe calea cea buna.
Etichete: Advertising, News
0 Comments:
Trimiteți un comentariu
<< Home