joi, iunie 05, 2008

Advertising: Razvan Varabiescu se desparte de Media Direction

De la Subiectiv am aflat ca Razvan Varabiescu paraseste postul de managing director al agentiei Media Direction. Este pentru a doua oara cand Razvan se desparte de agentie, prima plecare datand din toamna anului 2006. A revenit insa la scurt timp pentru a prelua conducerea agentiei.

Il cunosc pe Razvan de ceva vreme si pot spune ca este un bun profesionist. Sunt sigur ca deja are cateva oferte. Dar - cine stie? - poate trece la consultanta, ca to se gandea la un moment dat!?

p r o m o
IDEA FORUM | EVENIMENTUL NOILOR IDEI IN MARKETING
WORKSHOPS | NU RATA SEMINARIILE DE PLANNING SI MARKETING

Etichete:

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Cum explici acest articol - http://www.ciutacu.ro/articol-781.html ?

9:15 p.m.  
Blogger Cristian said...

nu mi-as fi inchipuit ca victor ciutacu e foarte apropiat de lumea publicitatii si de lumea lui razvan.

razvan a fost foarte ok cu mine si ne stim de ceva vreme. restul e can-can, vorba sloganului!

12:05 a.m.  
Anonymous Anonim said...

io daca as fi bbdo nu as renunta asa de usor la unul dintre managerii mei vechi, ori ma calca pe nervi...ori l-am prins cu matza-n sac...ori ma calca pe nervi ca l-am prins cu matza-n sacu meu

11:14 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home