marți, mai 06, 2008

Online: Infernul din trafic naste afaceri

In loc sa ne plangem de trafic, mai bine punem mana/mintea la contributie si lansam un business pe problema. Acum, nu indemn pe nimeni sa nu mai injure infernul de pe strazile bucurestene. Vroiam doar sa introduc o super-idee de business: Comenzi in trafic. Daca e chiar pe bune, sunt fan!

p r o m o
Noi evenimente Evensys: Retail Innovation Conference; Toolbox | Non-TV Advertising; Idea Forum; Search Engine Marketing Seminar

Etichete: ,

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

In curand voi incepe si eu un proiect legat de trafic (deocamdata e doar pe hartie). Si intr-adevar, este foarte putin exploatat subiectul.

12:10 p.m.  
Anonymous Anonim said...

tiganii care spalau parbrizele au fost primii, acuma vad ca ne-am emancipat si noi. Painea e cam scumpa in rest e k :), se pot face banuti, atata tot sa fii promp ca daca se muta masinile ai pus-o :)

2:49 p.m.  
Blogger Jo said...

E o afacere de succes ce se desfasoara in nordul tarii de ani buni de zile... Era cazul sa apara si in Bucuresti.

4:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Comenzintrafic.ro mi-a lasat cea mai acuta senzatie de Karachi, Bombay sau Tombuktu pe care am avut-o in ultima vreme legat de Bucuresti. Jenant sa te gandesti la viermuiala produsa de indivizi cu banane, chiloti si sucuri reci, unii dintre ei ocazional calcati de masini. Daca e gluma, mi se pare fasaita. Daca e pe bune, presupun ca o voi vedea ca idee prin vreo campanie electorala a vreunui prieten al paharului, care vrea sa fie primar.

12:20 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home