duminică, mai 04, 2008

Mobile: Imi place BlackBerry 9000

Si fiindca am amintit zilele trecute de Kickstart, primul model cu clapa de la BlackBerry, mi-am adus aminte si de un model pe care mi-l doresc acum.

Se zvonea ca in viitorul apropiat BlackBerry va lansa un iPhone killer. Modelul urma sa aiba numarul 9000. Chiar au circulat niste imagini spion. La sfarsitul lunii martie, au aparut insa primele fotografii adevarate cu BB 9000. Apoi pe blogurile de gadget-uri au aparut si primle informatii.

BB 9000 nu e un iPhone killer in sensul acceptat de toata lumea. Are in continuare tastatura care l-a facut celebru, insa design-ul si interfata propuse utilizatorului il aduc foarte aproape de standardul impus de iPhone. Umbla vorba ca BB 9000 ar urma sa fie lansat pe piata americana in iulie sau august.

Nu am reusit sa imi repar iPhone-ul, asa ca folosesc in continuare BB 8300. Acum nu ma mai gandesc asa de mult la un nou iPhone, mai ales ca modelul cu 3G e un pic mai gros si are o carcasa schimbata. Astept sa vad pe viu BB 9000.

p r o m o
Noi evenimente Evensys: Retail Innovation Conference; Toolbox | Non-TV Advertising; Idea Forum; Search Engine Marketing Seminar

Etichete: , , ,

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

nu te tenteaza un telefon de la HTC?

12:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

astept de ceva vreme iPhone 3G, dar mi-a picat fata cand am vazut HTC Diamond. Asa ca eu zic sa te mai gandesti cu urmatorul iPhone. Primul a fost o dezamagire la capitolul dotari. Daca nu era interfata aia...
Si oricum pe engadget iPhoneul din poza e fake.

11:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

BlackBerry indiferent de model are softul de messenger special proiectat pentru el si poate fi descarcat de pe site de la Yahoo pe cand celelate au tot felul de alte programele care sunt discutabile. Nu stiu insa cum functioneaza Skype pe BlackBerry ca sa poti vorbi direct pe el fara sa mai folosesti vreun abonament de voce. Oricum pare a fi ok pentru e-mail si yahoo messenger,avatarele se vad bine, poti fotografia si trimite poze direct pe messenger, am si testat dar spre exemplu daca vrei sa navighezi pe net cu el nu imi place ca arata doar jumatate din pagina ( pe verticala )daca vrei sa navighezi folosesti HTC ... eu nu am gasit unu care sa le aiba pe amandoua perfecte.

1:56 a.m.  
Anonymous Anonim said...

deabea astept sa vad noul BB 9000, dar ca si impact pe piata cu siguranta nu va trece de iphone.

4:22 p.m.  
Blogger Cosmin said...

Din ce in ce mai multe persoane, de ambele genuri, vorbesc la un Blackberry, asta datorandu-se, mai mult sau mai putin, pietei de acest tip (smartphone-uri).
In Romania, acum un an de abia cativa dintre noi auzisem de Blackberry, la aceeiasi data dar cu un an inainte pana si "copii" care-si acompaniaza parintii la restaurant vorbesc la astfel de telefoane, smart sa le spunem. Pentru ca sunt din ce in ce mai folositoare in viata boastra grabita, apreciem foarte mult un device care sa ne scoata din beleaua uitarii unei aniversari, de un raspuns intarziat al unui email de la "Sefu': sau chiar un "buzz" de la prietenul care te asteapta la o partida de golf.
Pentru ca din ce in ce mai mult in piata din Romania incepem sa constientizam necesitatea unui astfel de device, dupa parerea mea indispensabil unui om ocupat.
Incerc sa imi dau seama ce a facut ca piata de BB (a se citi Blackberry)sa "explodeze" in asa hal! Spun hal, pentru ca deja majoritatea oamenilor de afaceri, sau nu, au in folosinta un asemenea BB, din orice categorie ar face el parte, Curve, Pearl, Bold sau mai vechile modele. Imi plac genul de subiecte deschise asa ca va astept sa comentam sau sa ne spunem parerea pe genul acesta de subiecte.

2:49 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home