Blogs: Despre campanii pe bloguri
In ultimele zile am avut mai multe discutii despre campaniile de comunicare pe bloguri. Unele conversatii vizau proiecte care urmeaza sa se intample, altele erau de tatonare a subiectului.
Am mai spus de cateva ori ca multe companii vor cauta sa faca ceva pe bloguri. Unele vor avea chiar o strategie in spate si chiar o justificare, altele vor intra pe bloguri doar pentru ca e un hype acum la noi in jurul fenomenului sau pentru ca e bine sa prinda acest tren(d).
Chiar ieri vorbeam cu o persoana dintr-o agentie nu tocmai convinsa de utilitatea blogurilor. Ii spuneam ca acum e momentul sa lansezi o campanie pe bloguri, caci inca mai poti avea impact, crea buzz si genera acoperire in media destul de usor. Daca luam cazul Audi A4, vom vedea ca s-a vorbit despre el in diverse ocazii (evenimente si articole) chiar si la o luna de la incheierea campaniei.
Comunicarea sustinuta pe bloguri vine si cu un revers. La un moment dat bloggerii, asemenea jurnalistilor, vor deveni selectivi, iar multe incercari nu vor mai avea rasunet. Atunci creativitatea si ineditul vor prima in succesul unei campanii.
Am mai spus de cateva ori ca multe companii vor cauta sa faca ceva pe bloguri. Unele vor avea chiar o strategie in spate si chiar o justificare, altele vor intra pe bloguri doar pentru ca e un hype acum la noi in jurul fenomenului sau pentru ca e bine sa prinda acest tren(d).
Chiar ieri vorbeam cu o persoana dintr-o agentie nu tocmai convinsa de utilitatea blogurilor. Ii spuneam ca acum e momentul sa lansezi o campanie pe bloguri, caci inca mai poti avea impact, crea buzz si genera acoperire in media destul de usor. Daca luam cazul Audi A4, vom vedea ca s-a vorbit despre el in diverse ocazii (evenimente si articole) chiar si la o luna de la incheierea campaniei.
Comunicarea sustinuta pe bloguri vine si cu un revers. La un moment dat bloggerii, asemenea jurnalistilor, vor deveni selectivi, iar multe incercari nu vor mai avea rasunet. Atunci creativitatea si ineditul vor prima in succesul unei campanii.
Etichete: Blogs
1 Comments:
deunazi, mi-a trimis un mail Irina Crudu, de la Business Standard, care pregateste un articol pentru suplimentul Antreprenor de saptamina viitoare. ma intreba de publicitatea pe bloguri. prin urmare, o sa spun si aici ce i-am spus si ei.
avantajul publicitatii pe bloguri, in speta a advertorialelor, este reach-ul e foarte mare. daca la 100.000 de afisari de bannere clasice (si aici vorbesc de cifre date de Catalin Tenita, nu inventate de mine) se inregistreaza 140 de click-uri, la un advertorial citit de 2.000 de oameni se inregistreaza un minimum de 300-400 de vizitatori. ceea ce e o chestie, nu crezi?
ps: da, stiu, sint un pic cam pe linga subiect, da' ma distreaza foarte tare descoperirea pe care am facut-o.
Trimiteți un comentariu
<< Home