vineri, aprilie 18, 2008

Tools: I'm syncing

De o saptamana am inceput si eu, in sfarsit, sa imi tin o agenda si folosesc pentru asta Google Calendar. Mai mult, imi sincronizez intalnirile cu agenda de pe BlackBerry prin Google Sync.

De doua zile folosesc FolderShare de la Microsoft pentru a ma conecta de acasa la computerul de la birou.

Alte idei de syncing pe care le pot folosi?

p r o m o
BLOGGING FOR COMPANIES | SEMINAR DE COMUNICARE PE BLOGURI
CRISIS MANAGEMENT | SEMINAR DESPRE GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
BLOG MARKETING SURVEY | SONDAJ DESPRE PR SI RECLAMA PE BLOGURI

Etichete:

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

Recomandarea mea, bazata pe experienta personala, este sa folosesti Exchange 2007 + SharePoint 3.0.

Avantajul este ca ai toate documentele, email-urile, task-urile, calendarul si contactele intr-un singur loc, centralizat. Pe terminalul mobil nu ai datele decat daca le sincronizezi local.

Avantajul este ca daca iti pierzi terminalul (sau iti este furat) poti sa faci un "remote wipe" si datele tale vor fi in siguranta. Asta la capitolul mobilitate.

1:10 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Google Browser Sync

1:47 p.m.  
Blogger Alex Circei said...

Sfatul meu : Remote desktop Connection (in windows run = MSTSC)

1:59 p.m.  
Blogger Unknown said...

O alternativa la FolderShare este DropBox (e in Beta si il poti descarca doar cu invitatie). http://www.getdropbox.com/

2:13 p.m.  
Blogger Unknown said...

SugarSync
Ofera posibilitatea syncronizarii remote a diferitor statii de lucru. Are si acces web si share.

4:09 p.m.  
Anonymous Anonim said...

da-i follow lui www.twitter.com/Gcal . e un bot care te lasa sa adaugi events in google calendar din twitter. merge super tare.

4:25 p.m.  
Anonymous Anonim said...

foxmarks pentru bookmarkurile din browser :)

4:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

si Groove pentru sync cu altii

12:23 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home