marți, aprilie 15, 2008

Online: Un nou format de reclama

Am vazut astazi pe HotNews o reclama in background pentru BMW. Nu sunt sigur ca este prima, cred ca a mai facut cineva ceva, dar mi s-a parut interesanta. Sunt curios cum se vede pe alte monitoare. Eu am unul de 20 inch.

p r o m o
BLOGGING FOR COMPANIES | SEMINAR DE COMUNICARE PE BLOGURI
CRISIS MANAGEMENT | SEMINAR DESPRE GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
BLOG MARKETING SURVEY | SONDAJ DESPRE PR SI RECLAMA PE BLOGURI

Etichete:

12 Comments:

Anonymous Alex Mihaileanu said...

AdBlock FTW :P
in alta ordine de idei, cred ca se vede doar pe IE 7+, ca in IE 6 eu nu reusesc sa o vad. In FF, in schimb, probabil nu se incarca din cauza AdBlock-ului.
altfel, am vazut-o si eu ieri, cind am dat o raita prin redactia HotNews.ro. misto ideea.

1:59 p.m.  
Blogger bcd said...

mai era o reclama ca asta pe cotidianul.ro cand isi promovau ei dvd-urile cu "prison break"

2:10 p.m.  
Blogger Ovi said...

Cum spune si Alex, reclama nu apare decat in IE. Eu am IE8 Beta.
In FireFox nu apare chiar si fara AdBlock

2:16 p.m.  
Blogger Piticu said...

nu e prima, dar e aceeasi, apare periodic, am vazut-o pe evz acu o saptamana sau 2 ...

si culmea ... se cere :)

pana una alta ... e greu de implementat frate ...

2:40 p.m.  
Anonymous Jan said...

Cinemagia face asta de cateva saptamamni parca...
In alta ordine de idei, e o tehnica care se foloseste in germania de cativa ani la portaluri de news gen:
http://www.zeit.de/index
http://www.spiegel.de/
atat doar ca nu e la fel de agresiva ca si pe cotidianul.

5:24 p.m.  
Blogger Alexandru said...

Campania a fost cu muuulte peripetii(inclusiv legat de aparitia banner-ului pe cinemagia -agentia contactata pentru campanie a gasit de cuviinta sa inceapa ceva identic pentru alt client in acelasi timp!).

La sfarist de campanie, daca exista interes, pot veni cu mai multe detalii - afisari, unici, click-uri + povestea din spate.

Ideea nu e originala,recunosc, e dupa gamespot.com.

8:22 p.m.  
Blogger Ahilosu said...

da, cinemagia si hotnews fac acelasi lucru, dar carlsberg tot vrea de vreo 2 luni sa faca acelasi lucru da' nu prea se porneste.

10:19 p.m.  
Anonymous Schumy said...

Campania a aparut acum 2 saptamani.
Sunt de fapt 2 "bannere", unul cu seria 3 si unul cu seria 5, unul ruleaza pe EVZ, celalalt pe Hotnews.
Bannerele apar indiferent de browser, dar apar destul de targetat - s-ar putea de aici nelamurirea ca pe unele browsere merge si pe altele nu.

10:34 p.m.  
Anonymous Doru Panaitescu said...

De fapt campania e targetata pe rezolutii de ecran. De aici confuzia cu browserele. Evident ca ideea nu e noua, la ARBomedia faceam ceva asemanantor prin 2004, dar se pare ca romanilor le place sa inventeze apa calda.

10:54 p.m.  
Blogger Cristian said...

Eu am FF la birou, unde am facut captura...

@ ahilosu
stiu de Carlsberg ;-)
daca o fac, ei or sa aiba alt efect... chestie de canal media, ca sa zic asa...

@ doru
conteaza cand inventezi apa calda! ;-)

8:08 a.m.  
Anonymous Andrei Monciu said...

al meu e de 7 inchi:) si mi se pare ft tare reclama sincer :), e o recama finuta

11:49 a.m.  
Anonymous h3l3na said...

Formatul nou de reclama are o supratafa mult mai mare decat cea obijnuita pe un site, sigur asta e viitorul reclamelor on-line!!!
Dar din punctul de verede al cititorului de informatie, oare nu deranjeaza?

2:16 a.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home