vineri, aprilie 04, 2008

Online: Traficul meu

Pana acum nu m-a interesat prea mult traficul inregistrat de acest blog. Astazi insa am vazut ca in Trafic.ro am ajuns la 5.000 de vizitatori in ultima saptamana, incluzand aici si vizitatorii In Beta. Mi-am adus aminte ca mai am vreo trei coduri de monitorizare inserate, plus Google Analytics. Iata ce am gasit:
  • FeedBurner imi arata ca 1.138 au vizualizat feed-ul meu RSS in ultimele 24 de ore. Astia cred ca se adauga la traficul masurat clasic, nu?
  • StatCounter zice ca am avut 6.433 de vizitatori unici in ultimele 7 zile.
  • SiteMeter imi arata 5.909 vizite in ultima saptamana.
  • Google Analytics spune ca am avut 6.764 vizite, dintre care 4.342 au fost vizitatori unici absoluti. Fireste vorbim de aceeasi perioada de timp.

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

Nu prea te-a interesat traficul dar ai 5 "tools"-uri pentru masurarea lui:) Ah, da, ideea era sa le verifici fiabilitatea, nu?:)

3:28 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cred ca daca nu ai oferi feed full ai avea mai multi vizitatori. Asa multi citesc din feed articolele. :) Dar nu e rau nici asa.

9:17 a.m.  
Anonymous Anonim said...

felicitari.. ;) la mai mult daca tot o inceput sa te intereseze traficul (sau nu) :)

4:37 p.m.  
Anonymous Anonim said...

1. abonatii RSS sunt mult mai importanti decat unicii care intra pe site. Deci a da feed partial ar fi o greseala foarte mare. Detalii aici:

http://www.basicmarketing.ro/blogging/greseala-frecventa-a-blogurilor-ro/


2. RSS readerii nu se adauga 100% la nr de unici pe zi fiindca unii dintre ei sunt contorizati si ca unici si ca rss-readeri atunci cand dau click sa citeasca si comentariile, de exemplu. Ar trebui scazut cam 10% din RSS-readeri si adunat rezultatul cu unicii ca sa ai o imagine buna.

1:42 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home