duminică, aprilie 20, 2008

Marketing: Rebranding Discovery Channel

Ca tot am amintit de Discovery Channel mai devreme, mi-am adus aminte ca am uitat sa anunt si eu rebranding-ul postului. Abordarea mi se pare OK, desi fontul e over used, iar globul pamantesc ar fi stat mai bine in alta parte.

VIA: ADGOODNESS

p r o m o
BLOGGING FOR COMPANIES | SEMINAR DE COMUNICARE PE BLOGURI
CRISIS MANAGEMENT | SEMINAR DESPRE GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
BLOG MARKETING SURVEY | SONDAJ DESPRE PR SI RECLAMA PE BLOGURI

Etichete:

7 Comments:

Blogger Iulia Caramâş said...

Hmm,nu prea arata bine.Mai mult imi placea inainte.Si globul pamantesc ar fi stat bine in loc de "o".

12:45 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Daca tot au facut simbolul asa de mic sa mai puna inca unul, ambele inaintea lui D

Va iesi ceva de genul :Discovery

Lame, mai placut cel vechi.

12:50 p.m.  
Anonymous Anonim said...

overused sau nu, mie imi place fontul, ba mi se pare chiar inspirat. cu pozitionarea globului nu sint de acord. se potriveste pe D ca nuca-n perete.

2:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

As fi curios sa stiu cat a costat :) Spun asta pentru a avea apoi placerea de-a mi se confirma ca in Romania lucrari la fel de bune ar starni idignarea clientilor daca ar fi tarifate macar la jumatate din pretul de-afara.

2:57 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nu ca sa fiu vreun care gica contra, dar mi se pare mai okey noul. mai curatel.

1:59 p.m.  
Anonymous Anonim said...

dupa reclama aia faina...pot fi iertati pt uraciunea asta de branduire

3:52 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Arata mai bine acum, imaginea e unitara, fondul albastru are nuante din globul pamantesc...probabil s-a vrut folosirea cat a cat mai putine culori. IAr scrisul cu alb a numelui canalului pare ca niste nori pe cer ;))!!! NICE!

12:46 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home