Blogs: Despre reclama si PR pe bloguri
Asa cum am anuntat in cateva ocazii, am pregatit un survey dedicat reclamei si comunicarii pe bloguri. Tema publicitatii pe bloguri a fost atinsa si in RoBloggers Survey, insa de data aceasta am zis ca ar fi interesant sa aprofundam subiectul.
Asa am ajuns la Blog Marketing Survey, o initiativa inclusa in viitorul proiect Media 2.0, ce va fi lansat in curand cu sprijinul FYB si al lui Mircea Scarlatescu.
Rostul acestui sondaj este de a oferi o imagine asupra asteptarilor bloggerilor vis-a-vis de promovare. Beneficiarii sai vor fi pe de o parte agentiile si companiile care vor sa deruleze campanii pe bloguri si pe de alta parte chiar bloggerii interesati de subiect.
Sondajul va fi activ pana pe 22 aprilie.
Daca va place ideea, in coloana alaturata veti gasi un mini-banner de promovare.
Asa am ajuns la Blog Marketing Survey, o initiativa inclusa in viitorul proiect Media 2.0, ce va fi lansat in curand cu sprijinul FYB si al lui Mircea Scarlatescu.
Rostul acestui sondaj este de a oferi o imagine asupra asteptarilor bloggerilor vis-a-vis de promovare. Beneficiarii sai vor fi pe de o parte agentiile si companiile care vor sa deruleze campanii pe bloguri si pe de alta parte chiar bloggerii interesati de subiect.
Sondajul va fi activ pana pe 22 aprilie.
Daca va place ideea, in coloana alaturata veti gasi un mini-banner de promovare.
Etichete: Blogs
7 Comments:
udat ca nu se poate selecta decat un raspuns, desi sunt intrebari cu rasnpunsuri multiple.
Eu as merge pe o refacere a sondajului, astfel incit sa se poata da raspunsuri multiple. Eu, unul, nu am cum sa bifez doar unul, cita vreme ma incadrez la mai multe.
Vad ca a fost refacut. voted anyway though nu pot spune ca stiu diferenta intre AdSense si google ads. probabil in loc de AdSense trebuia sa fie alt serviciu de acelasi fel, gen etarget sau mai stiu eu care. useful anyway
chestionarul este foarte prost realizat. sugerez colaborarea cu o companie care face research. de altfel se vede si din comentariile celorlalti. initiativa e buna si e pacat...
@ all
micile problemele cu care am plecat au fost rezolvate intre timp.
@ monoranu
1. nu cred ca e mai bun sau mai prost decat altele... dar fiind primul de acest gen, ma indoiesc ca il pot compara cu ceva.
2. intotdeauna am apreciat feedback-ul... mai mult pe cel constructiv. el poate fi dat pe mail sau aici in comentarii.
observatii de genul "e prost realizat" fara o justificare nu sunt luate in considerare, ba mai mult imi las un gust amar fata de comentator.
3. m-am consultat cu doi oameni cu experienta in research inainte de lansare, iar reactiile celorlalti nu se refereau la cat de bun sau prost e, ci la cateva mici aspecte.
@ ncu
aia cu studentul la statistica e o rautate gratuita.
referitor la incasarile de 5000, nu inteleg ce vrei sa spui.
Offf, ce-aveti frate de va suparati toti pe mine... Cred ca reactionezi prea dur la vorbele dar accept ca am folosit un cuvant cam nepotrivit (chiar imi propusesem sa nu mai folosesc cuvantul prost :) ). Studiul in sine e mai mult decat binevenit dar sunt probleme cu formularea intrebarilor si cu raspunsurile dar se pare ca le-ai rezolvat intre timp. Nu ai preambul si niciun fel de date de identificare care sa te ajute sa faci o segmentare a respondentilor (asta inseamna ca ii tratezi pe toti la fel desi nu sunt). Folosesti doar 3 tipuri de scale (dihotomica, nominala si cu raspuns multiplu). Ai numai varianta "daca da" ceea ce inseamna ca e posibil sa inregistrezi o gramada de "missing values" in cazul in care raspunsul respondentului e "nu" ceea ce iti schimba mult relevanta rezultatelor (bineinteles depinde de procent). Probabil vor fi destul de putini cei care iti vor raspunde la toate intrebarile. Daca vrei sa-i aduni doar pe cei care sunt foarte bine infipti in fenomenul "adsense"(sau in fine, publicitate pe blog) atunci o sa mearga. E adevarat ca e un chestionar simplu care trebuie completat rapid dar sunt curios cum o sa faci sau ai facut codificarea variabilelor. Iti recomand Handbook of Marketing Scales. O carte care iti va schimba viziunea despre modul in care poti face un studiu pertinent. Scuze daca te-am jignit. Nu am avut mult timp sa scriu atunci dar acum dupa munca mi-am permis cateva minute sa fiu mai complet.
Trimiteți un comentariu
<< Home