Advertising: Speed Promotions devine Godmother
Agentia prietenului Dorin, Speed Promotions, a cunoscut in ultimele luni o serie de transformari, culminand astazi cu reinventarea serviciilor de advertising sub titulatura Godmother.
p r o m o
BLOGGING FOR COMPANIES | SEMINAR DE COMUNICARE PE BLOGURI
CRISIS MANAGEMENT | SEMINAR DESPRE GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
BLOG MARKETING SURVEY | SONDAJ DESPRE PR SI RECLAMA PE BLOGURI
Serviciile pe care le oferă Godmother sunt creaţie, activări & events şi producţie neconvenţională, oferind soluţii “out of the box” şi chiar inovative în cel mai pur sens al cuvântului.Sursa: Comunicat de presa Godmother
Godmother este cea mai nouă agenţie autohtonă poziţionată ca innovative şi porneşte la drum cu o echipă de 11 specialişti în comunicare şi promovare, cu o experienţă relevantă în rezolvarea într-o manieră inedită şi chiar “magică” a proiectelor de advertising.
Godmother îşi începe activitatea având deja un portofoliu de clienţi noi, câştigaţi în urma unor pitch-uri importante, precum: Agip, Stenyon sau COS, dar şi cu o parte din clienţii cu tradiţie ai Speed Promotion precum: Forever Living Products, Energy Holding, Midocar, Agricover sau Depozitul de Papetărie. Agenţia estimează că va încheia 2008 cu o cifră de afaceri de peste 1,5 milioane de euro.
p r o m o
BLOGGING FOR COMPANIES | SEMINAR DE COMUNICARE PE BLOGURI
CRISIS MANAGEMENT | SEMINAR DESPRE GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
BLOG MARKETING SURVEY | SONDAJ DESPRE PR SI RECLAMA PE BLOGURI
Etichete: Advertising
5 Comments:
speram sa angajeze mai multe blonde :))
Pe home page 0 content. Insa problema e ca nici dupa ce m-am uitat sumar peste cateva pagini nu am inteles exact cu ce se ocupa acest "Godmother". Or "creatie", cuvantul care totusi mi-a ramas in minte, nu e suficient pentru a descrie un domeniu... In plus am gasit un cuvant scris gresit "trazniti" in loc de "trasniti" si o cacofonie de toata frumusetea "Ne place ca ne place ce facem." ...Si sa nu-mi spui ca cacofonie e numai cand dupa "ca" vine "co".
1. "0" content pe home - pai atunci te cam plictiseai ca ramaneai fara comment. Si asa fie vorba intre noi "comentatorii de bloguri", intelesul nu sta numai in text, de asta in adv. sunt si imagini!!! Mai uita-te la poza, chiar sunt gagici misto :)poate sa iti confirme si Barthes :)
2.Nu prea ai inteles cu ce ne ocupam, totusi ai mentionat "creatia"! Bingo! Deci ti-a ramas ceva intepenit pe girusul postcentral.
3.Creatia nu defineste un domeniu - eu zic sa bagi o reclamatie la IAA in care sa ceri concedierea departamentelor de creatie din agentii.
4.Tasnit versus traznit - asta pt. ca facem creatie si avem licente de copy (am cumparat mai multe, ca era mai ieftin :) )
5. Cacofonia - ne place ca ne place ca cand concepem chestii creative au un caracter mai circumspect.
Suspect...ciudat de suspect .
Anyway, "darius"(care parca e cu litera MARE) ne placi "ca caracter".
Suspect? Hai sa nu dam in paramoia; chiar deloc. E sincer. Sa recapitulam:
1. "0" content pe home: Da, vorba lunga saracia omului. Prea mult scris plictiseste. INSA "nobody reads the white space". Gagicile sunt tari, dar parca aveti alt domeniu de activitate...
2. Nu prea am inteles pentru ca dupa primele doua fraze din pagina "Servicii" m-am dat batut si am inceput sa scanez informatia. Nu stiu daca un CEO sau CMO are mai mult timp si chef de povesti.
3. Creatia nu defineste un domeniu. N-am sa fac nicio reclamatie. Nu ma deranjez. Insa la fel, nici CEO-ii si nici CMO-ii nu or sa se deranjeze sa va sune.
4. Pas.
5. Chestie de optiune.
Anywayz, parca si Godmother se scria cu litera mare, dar nah, ca cum sa scrii daca blogu' nu te lasa altfel?
PROFESIONAL HOCUS POCUS! :)) Imi place!
Cei de la Godmother au realizat o imagine bine conturata, de firma profesionista, avand in vedere ca bunicuta are o viata experienta, are bagheta(deci ce ti-ai dorit sigur sa va indeplini).
Chiar! Pentru a completa imaginea, puteti servi prajiturele si ceai clientii.
Trimiteți un comentariu
<< Home