miercuri, aprilie 16, 2008

Advertising: ClickNet cu aroma de Bravia


Din ciclul "Traiasca mama lu' Sony Bravia", va prezint noul spot ClickNet. E frumos, lumea o sa il aprecieze, dar cred ca era mai bine sa continue pe directia de pana acum.
VIA: STEFAN STROE

p r o m o
BLOGGING FOR COMPANIES | SEMINAR DE COMUNICARE PE BLOGURI
CRISIS MANAGEMENT | SEMINAR DESPRE GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
BLOG MARKETING SURVEY | SONDAJ DESPRE PR SI RECLAMA PE BLOGURI

Etichete:

10 Comments:

Anonymous Andrei Monciu said...

what a rip off...erau ai faine celelalte...:(

11:47 a.m.  
Anonymous Anonim said...

cristian, gresesti...

vechea reclama targeta "experientials", asta noua e "mass market" toata ziua...si nu, nu lucrez la RTc, ci la competitie.

12:09 p.m.  
Blogger claudiu dobrita said...

Adrei Monciu, e simplu sa zici what a rip off doar pentru ca e un spot plin de culoare. E o superficial, trust me. E adevarat, in ultima vreme obsesia pentru entertainment a creatorilor de publicitate TV si a consumatorilor din acelasi segment reduce pragul creativitatii si niveleaza pana la pacatul locurilor comune. I give you that, dar strategia lui Clicknet ramane in continuare una a experientelor distractive si metamorfozei, de data asta, e adevarat, colective, spre deosebire de spoturile precedente. pe de alta parte, in spoturile Bravia culoarea intervine ca un palier suplimentar, fara a interactiona cu elementele din context, in "Rain" de la Clicknet sagetile, clickurile colorate schimba contextul nu doar aducandu-i culoare, ci modificand structural si functional (bleah, do I really have to explain this???!) oamenii si obiectele din jur.
Astept si alte argumente.
Anonim, ai dreptate. Asa e.

12:29 p.m.  
Blogger Otto said...

click net...cea mai proasta alegere de ati baga internet.

2:01 p.m.  
Anonymous Anonim said...

@ Otto: DEX-ul si gimnaziul.
Cele mai bune metode de a invata limba romana.

5:28 p.m.  
Anonymous Anonim said...

@ Otto: DEX-ul si gimnaziul.
Cele mai bune metode de a invata limba romana.

5:28 p.m.  
Anonymous Goriulian said...

Mda... :) Pai "rip off" propriu-zis nu prea face nimeni. Eu am doua interpretari pentru situatia asta:

a) Cine a spus ca publicitatea trebuie sa faca altceva in afara de a vinde? Ce sens are creativitatea de dragul creativitatii? Sincer sa fiu, nu stiu daca aceasta reclama va vinde mai mult decat precedentele.

b) Aici deja nu prea se mai pune problema la nivel de strategie, ci la nivel de pura creativitate a "creativului" care a gandit treaba asta. La nivel de executie propriu-zisa, chestia asta seamana nepermis de mult cu Sony Bravia, dar nu ar fi prima oara. Nu m-ar mira sa ia si premii, cum au luat si alte lucrari vecine cu "rip-off-ul".

3:20 a.m.  
Blogger Cristian said...

@ claudiu
prima impresie lasata ... sony bravia. dar imi place mult reclama, cred ca e una dintre cele mai bune de anul asta.

de fapt, imi place tot ce a facut clicknet dupa "Lara Croft"

@ anonim
nu cred ca gresesc... eu am zis ce credeam ca ar trebui sa faca, nu mi-am dat cu parerea eronat despre targetare.

in plus, poate brandurile nu ar trebui sa se grabeasca sa schimbe registrul asa de repede.

dar fiind vorba de internet, cred ca e ok ca in doi ani sa ai "tomb raider si alte futurisme", apoi "spoturi de viteza si experienta" si sa ajungi acum la spoturi gen vodafone sau orange.

bottom line, inteleg ce ai vrut sa spui si chiar face sens. dar si asa, tot la sony bravia ma gandesc.

10:33 a.m.  
Blogger Immortal Ping said...

foarte bine ca s-a facut o reclama romaneasca virgula care sa duca cu gandul la bravia. efectiv, este un lucru bun si cred ca autorii ar trebui sa se simta mandri de asociere. e foarte bine ca se poate sa avem spoturi cu production value atat de mult incat sa se faca o comparatie cu unul din cele mai cunoscute spoturi ever. asa cum spunea si claudiu, e o dovada de superficialitate ramanand cu analiza la "un spot cu culori"

1:45 a.m.  
Anonymous teodora said...

Probabil sunt folosite multe culori, prea multe consider, pentru ca Click Net face parte din parteneriatul cu Dolce, televiziunea prin cablu de la Romtelecom. Ce sa mai, e evident, sau poate lucrurile astea se stiu...stupid me.

2:22 a.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home