Advertising: Arsenoaiei si Preda la Tempo
Tempo anunta numirea lui Emilian Arsenoaiei si a lui Adrian Preda in functia de Chief Creative Partner. Acestia vor coordona creatia agentiei si integrarea acesteia la nivelul grupului, sprijinind diviziile de media, PR, interactive, BTL in a obtine un produs creativ inovator, memorabil si eficient. Obiectivele lor tin de plasarea Tempo constant intre primele 3 agentii cu reputatie creativa din Romania prin campanii de succes si premii.
Dragos Grigoriu : "Una din legile lui Murphy spune ca ceea ce cauti se gaseste intotdeauna in ultimul loc in care cauti. Dupa ce am alergat dupa un director de creatie din Argentina pina in Germania si din Brazilia pina in Portugalia, nu imi mai inchipuiam ca o sa gasesc 2 directori de creatie in Romania - si atunci, stau si ma intreb - nu era mai usor sa incep de aici? Cu siguranta nu, pentru ca Milu era ocupat sa cistige primul Cannes romanesc, iar Predu parasise Romania ca sa se mire constant cit de indirjiti sunt croatii in design. Intre timp, lucrurile s-au mai schimbat si, iata ca Milu este din nou la Tempo (prima agentie cu care a cistigat un premiu in cariera lui de publicitate, acum vreo 8 ani), iar Predu vine pentru prima oara la Tempo, de care-si aduce aminte, cu nostalgie, cit de rau il intarata la un moment dat. Si unul si celalalt, vin la Tempo pentru a construi un nou capitol. Iar Tempo ii primeste cu bratele deschise."
Emilian Arsenoaiei : "La Tempo am inceput sa-nteleg cu ce se mananca munca de creatie, aici i-am prins gustul. Dupa vreo 8 ani de experiente, unele foarte frumoase, altele mai putin fericite, ma-ntorc in Tempo cu acelasi gand cu care am plecat: pentru unii muma, pentru altii ciuma. Doar ca de asta data chiar stiu ce vorbesc. Si, impreuna cu Predu, sunt mai mult decat convins ca Tempo va redeveni ce era acum 8-9 ani: inima publicitatii romanesti."
Adrian Preda, Chief Creative Partner: "Prin 2001, ma duceam cu niste colegi sa mancam intr-un restaurant de langa Mora (pe atunci era italian, a evoluat in bucatarie romano-tailandeza si acum e magazin de piese auto). O poanta se tot invartea printre noi: “bai, miroase a publicitate!”.
La care Raluca Feher raspundea razand “au lasat astia de la Tempo fereastra deschisa”. Atunci Tempo era “the hottest thing”. Mihalcea, Bojan & Tranca, Pilu, Dumitrache, Ema si multi altii. Tempo era premiat si hulit si invidiat si respectat. Suntem sapte ani mai tarziu si ce imi doresc este ca, impreuna cu Emilian, sa fac Tempo sa zica precum Arnold Terminatorul: “I’ll be back.”
SURSA: Comunicat Tempo
Dragos Grigoriu : "Una din legile lui Murphy spune ca ceea ce cauti se gaseste intotdeauna in ultimul loc in care cauti. Dupa ce am alergat dupa un director de creatie din Argentina pina in Germania si din Brazilia pina in Portugalia, nu imi mai inchipuiam ca o sa gasesc 2 directori de creatie in Romania - si atunci, stau si ma intreb - nu era mai usor sa incep de aici? Cu siguranta nu, pentru ca Milu era ocupat sa cistige primul Cannes romanesc, iar Predu parasise Romania ca sa se mire constant cit de indirjiti sunt croatii in design. Intre timp, lucrurile s-au mai schimbat si, iata ca Milu este din nou la Tempo (prima agentie cu care a cistigat un premiu in cariera lui de publicitate, acum vreo 8 ani), iar Predu vine pentru prima oara la Tempo, de care-si aduce aminte, cu nostalgie, cit de rau il intarata la un moment dat. Si unul si celalalt, vin la Tempo pentru a construi un nou capitol. Iar Tempo ii primeste cu bratele deschise."
Emilian Arsenoaiei : "La Tempo am inceput sa-nteleg cu ce se mananca munca de creatie, aici i-am prins gustul. Dupa vreo 8 ani de experiente, unele foarte frumoase, altele mai putin fericite, ma-ntorc in Tempo cu acelasi gand cu care am plecat: pentru unii muma, pentru altii ciuma. Doar ca de asta data chiar stiu ce vorbesc. Si, impreuna cu Predu, sunt mai mult decat convins ca Tempo va redeveni ce era acum 8-9 ani: inima publicitatii romanesti."
Adrian Preda, Chief Creative Partner: "Prin 2001, ma duceam cu niste colegi sa mancam intr-un restaurant de langa Mora (pe atunci era italian, a evoluat in bucatarie romano-tailandeza si acum e magazin de piese auto). O poanta se tot invartea printre noi: “bai, miroase a publicitate!”.
La care Raluca Feher raspundea razand “au lasat astia de la Tempo fereastra deschisa”. Atunci Tempo era “the hottest thing”. Mihalcea, Bojan & Tranca, Pilu, Dumitrache, Ema si multi altii. Tempo era premiat si hulit si invidiat si respectat. Suntem sapte ani mai tarziu si ce imi doresc este ca, impreuna cu Emilian, sa fac Tempo sa zica precum Arnold Terminatorul: “I’ll be back.”
SURSA: Comunicat Tempo
Etichete: Advertising
4 Comments:
Ba a mai fost dat :)Numai ca blogul nu e atat de popular ca al tau :)
http://dtpinromania.blogspot.com/2008/04/arsenoaiei-i-preda-la-tempo.html
doar mie mi se par lame toate aceste texte? oameni buni, acesti Emu si Predu au fost dati afara din Leo pentru ca nu si-au facut treaba!!!!!!!...si acum anunta cu sule si trambite ca merg la Tempo "sa faca treaba"
este pur si simplu "lol". culmea tupeului la romani si in advertising.
vreau doar sa ii raspund lu nenea asta care a scris inaintea mea; vezi ca e cusut cu ata rosie ca esti burnetist :) hi hi hi
Trimiteți un comentariu
<< Home