marți, martie 25, 2008

Tools: Trage o caseta pe Mixwit



Cred ca Florin a facut bine ca a lansat eOK mai intai in private beta. Am apucat sa vad o serie de reactii la acest serviciu de muzica online care propuneau solutii si idei foarte bune pentru dezvoltarea sa. O lansare in beta normala, clasica, nu ar fi avut acelasi efect.

Tot in zona muzicii online, testez zilele acestea Mixwit. Am gasit o serie de piese mai rare, cu trupe mai putin comerciale sau mai putin cunoscute. Imi place ideea cu caseta [vezi mai sus] si ca iti faci playlist-ul foarte usor.

Una din sugestiile mele trimise lui Florin se referea la simplificarea experientei audio pe eOK pentru cei care cauta doar muzica si nimic mai mult. Mixwit a reusit la capitolul asta.

Ramane sa elucidez cat de legal este serviciul.

Etichete: ,

5 Comments:

Blogger Unknown said...

uite inca unul: muxtape.com - de data asta e o abordare mai *spartana* a conceptului dar site-ul isi indeplineste foarte bine scopul. e enervant de simplu si straightforward :-)

9:40 a.m.  
Blogger Ionouka said...

Mixwit nu merge pe mac din pacate...

10:23 a.m.  
Blogger Cristian said...

eu am mac si a mers

12:51 p.m.  
Blogger Unknown said...

E legal, dar nu are licenţe pentru muzică de top. Ca dovadă că Michael Jackson şi Madonna (pe care i-am căutat eu) apar la "Sorry, not here anymore". Semn că cineva le-a pus acolo, dar site-ul nu are licenţe.

Deci e legal. Dar e prea underground.

eOK.ro are toată muzica românească de top + underground cât încape.

12:57 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Mac si aici. A mers perfect.
Btw am facut un mix cu muzica pentru alergat. Motivationala. Enjoy!

http://www.mixwit.com/widgets/7ed212610bf9b8e083e5f7b0f88d8871

4:06 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home