luni, martie 10, 2008

Online: Feedback is 50


Mai devreme am "luat" de pe AdPlayers viral-ul realizat de Next pentru The Money Channel. Am descoperit in minutul urmator postarii anterioare ca in Inbox ma astepta un mail cu spotul atasat. Asa ca l-am pus eu pe YouTube, poate asa pleaca si el viral, ca la o cautare dupa "afacereza" nu am gasit nimic pe cel mai mare site de video sharing din lume si locul unde aterizeaza mai toate viralele.

PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE
PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

Etichete: ,

10 Comments:

Blogger OLiX said...

asta chiar e viral !! foarte tare :))

7:30 p.m.  
Anonymous Anonim said...

pe iqads mai sunt 2

11:29 p.m.  
Anonymous Anonim said...

tare de tot. si inteligent facut. inclusiv engleza de balta a bagaboantei (’fire’ in loc de ‘light’)…

1:08 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Mi se pare foarte stupid. Nu m-a facut nici macar sa zambesc in coltul gurii.

1:22 p.m.  
Blogger Cristian said...

@ adrian,

trebuie sa recunosti ca fata joaca bine si a fost bine aleasa!?

1:41 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Da...cred ca a trecut prin toate probele castingului :))

2:27 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nu ai cautat cuvintele care trebuie :)

2:41 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Jenant de slab. :|

8:39 a.m.  
Anonymous Anonim said...

genial. primul viral romanesc cu acte in regula, bineinteles e pentru targetul money channel, n-o sa tina la mecanici auto si cofetari

@Adrian Soare: pai daca nu vorbesti afacereza ;)

5:01 p.m.  
Anonymous Anonim said...

E o incercare buna, ofera un subiect de discutie si o replica memorabila (feedback is 50). E un pic fortata, dar amuzanta. Mie imi place si cea cu taxi-ul, cred ca mai lipseste doar un pic sa fie foarte buna reclama.

10:51 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home