luni, martie 17, 2008

Online: Cirip.ro, un twitter romanesc

Carmen Holotescu tocmai a anuntat lansarea unui serviciu romanesc gen Twitter - Cirip.ro. In acest moment vorbim doar de o actualizare clasica, prin intermediul site-ului, insa in zilele urmatoare va fi posibila si mesageria prin IM si mobil.

Pana acum nu m-am apucat sa comentez prea mult Twitter, caci inca nu ii dau o atentie foarte mare. Am vorbit ieri doar de o tendinta, dar nu si de utilitatile sale. Probabil la viitorul Twitter Meet voi afla mai multe si voi putea comenta apoi in cunostinta de cauza.

Cirip.ro va oferi posibilitatea de a cataloga insemnarile prin tag-uri, ceea ce ar permite o filtrare mai buna a mesajelor. De asemenea, mi se par importante crearea grupurilor de utilizatori si autentificarea prin OpenID.

UPDATE: La noi exista deja un serviciu de acest gen - Logoree.ro.

PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE
PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

Etichete: ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Cristi, permite-mi sa te contrazic. Nu e chiar "primul serviciu" :) Primul putem spune ca a fost www.logoree.ro, cu toate ca era (si a ramas) mult mai light. logoree.ro insa nu prea a prins, sa vedem cum merge cirip.ro.

12:37 p.m.  
Blogger Cristian said...

am schimbat. uitasem. asta poate spune ceva despre serviciu...

dar eu cred ca sunt multe servicii bune si nedescoperite. probabil nu peste mult timp vor invata si ele cum sa se promoveze.

poate nu suntem noi in target-ul logoree sau poate ca tocmai am fost momiti sa alegem twitter - asta ca o remarca la postul meu anterior.

2:50 p.m.  
Blogger Unknown said...

Am citit post-ul si mi-am adus aminte de un articol pe care l-am rasfoit de curand. Nu stiu daca e folositor, dar iata-l. E cam indraznet, dar foarte bine documentat. In Romania se intampla lucrurile alea cu blogurile, nici nu vreau sa ma gandesc cum ar arata stirile de la televiziunile romanesti daca s-ar folosi intensiv twitter-ul si la noi.

3:02 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home