joi, martie 20, 2008

Blogs: Se vor aprinde spiritele in blogosfera

Anul trecut sau spre final de 2006, un blogger era amenintat telefonic cu actionarea in instanta pentru ca postase un screenshot si comentase pe marginea continutului acestuia.

Ieri la PR Froum, in sesiunea de PR & Internet, cineva a intrebat daca un blogger roman a fost dat in judecata pana acum. Zoso a raspuns ca nu inca, dar in curand vom vedea un prim caz.

Astazi am primit si eu, probabil ca multi altii, imaginea ce contine notificarea din partea Urban & Asociatii catre blogul www.alexradescu.ro, ce solicita eliminarea unor cuvinte din cateva posturi. Imaginea nu ne "spune" ce se va intampla daca autorul blogului nu se va conforma notificarii, insa e usor de inchipuit.

Cred ca e o reactie exagerata, mai ales ca un jurnalist ca Alex Radescu isi va asuma intotdeauna spusele si le poate justifica usor.

Interesant e ca la o cautare in site-ul Urban, gasim mentionate aceleasi cuvinte si altele mai grele in diverse contexte. Le vor sterge oare?

UPDATE: Am vazut ca si Mezei e notificat.

FOTO: GIPICS

Etichete: , ,

10 Comments:

Blogger SlimR said...

haha. se pare ca au inceput cu bogdan manolea. asta e reality comedy show.

6:42 p.m.  
Anonymous Anonim said...

asta e textul la care se refera Urban:
http://www.alexradescu.ro/2008/03/procesele-spam-urban-il-da-in-si-judecata-pe-bogdan-manolea.html
ce are in neregula ?

6:56 p.m.  
Blogger Unknown said...

Nu stiu ce are in neregula pentru ca textul a disparut...

Si iata cum spamerul avocat cu tupeu mioritic intimideaza.

Ce scrie in notificarea aceea e penibil, pentru ca de moment ce ANRC le-a dat o amenda, oricine are voie sa spuna "Urban a luat amenda pentru ca a facut spam".

10:12 p.m.  
Blogger Unknown said...

Corect, l-am marcat tot si a mers.
Mi-a mai venit inima la loc :)

11:38 p.m.  
Blogger Piticu said...

stiti ce misto merita un google bomb?

Pentru simplul motiv ca avocatzeala lor de 2 bani nu isi gaseste locul cu noi si nici aici.

Mai ales limbajul

11:45 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cu de la mine voie, nu dispare niciun text ;)

6:13 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Si iata ca si in Romania se poate. Sunt un sustinator inversunat al campaniilor anti-spam.

As merge pana la a fi de acord ca spammerii sa fie condamnati la inchisoare. Si asta pentru ca exista oamenii care lucreaza luni si ani intregi pentru a incerca eradicarea spamului prin diverse metode si o singura persoana cu o lista de adrese strica totul.

10:07 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Istoria amenintarii blogerilor este mult mai veche. Eu am fost amenintat de Mihai Bogdan de la Brandient inca din mai 2005 pentru ca am scris pe un blog ca mi se pare ca Brandient a copiat un design.

Lucrurile s-au rezolvat rapid, le-am raspuns pe acelasi ton si le-am demonstrat ca nu este vorba de nici o calomnie.

9:20 p.m.  
Blogger Unknown said...

Nu ma prind. Care e faza? Si eu pot sa trimit o atentionare din aia oricui. E la fel de valida legal ca un spam venit pe e-mail. Ah, gata, m-am prins :)

2:07 p.m.  
Anonymous Anonim said...

SubURBAN, planul URBANistic al capitalei, URBAN Fauchelevent, tURBAN.

2:49 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home