Auto: Rezultatele campaniei Generatia A4
Orlando are astazi doua posturi interesante despre noul Audi A4 (aici si aici), care mi-au adus aminte ca nu v-am spus ca s-au anuntat rezultatele campaniei Generatia A4. Ma rog, nu e un anunt oficial, e vorba de o prezentare de la PR Forum, sustinuta de Carmen Simion (client service director la Cohn&Jansen), in care este explicata campania, ce s-a dorit, de ce au vrut sa foloseasca blogurile si ce rezultate a avut (pana la 17 martie).
Din prezentare (pe care o puteti gasi aici) am ales cateva informatii din capitolul "Rezultate":
- Bloggerii implicati in campanie au generat 70 de articole (text, foto, film), care la randul lor au generat peste 500 de comentarii.
- Au fost monitorizate aproximativ 20 de surse distincte (site-uri, inclusiv Twitter, Flickr, YouTube, Trilulilu) pe care cei 10 participanti la drive-test le folosesc pentru diseminarea informatiei.
- Campania a inregistrat peste 22 de articole relevante online si alte cateva zeci reflectate in principal prin site-urile de bloggeri.
- Au aparut articole inclusiv in Republica Moldova si pe blog-urile internationale (de limba engleza) ale bloggerilor romani.
- Campania a inregistrat 90 de solicitari de drive test, ultima solicitare inregistrandu-se pe 17 martie, la peste o luna de la lansare.
PROMO: ADVERTISING 2.0 | GET YOUR NEXT PROMOTION TACTICS!
4 Comments:
Clipul nu e realizat de Zoso si Arhi?
Da vanzari efective a realizat?! Cati bani sau cheltuit cu fiecare cumparator? A fost campania mai eficienta de cat una pe TV de exemplu? Putem scala aceasta metoda de comunicare?
Iata niste intrebari la care trbuie sa raspunda un amrketer adevarat!
Cifrele astea sunt asa.. de povestit bunicii!
mai bine cu avionul
sunt tare curios care a fost profitul efectiv. pe româneşte, câte maşini au vândut în plus, de când povestea asta cu Generaţia A4.
oricare ar fi rezultatele, există un mare plus : s-a creat precedentul pentru blogosfera românească.
Trimiteți un comentariu
<< Home