miercuri, februarie 20, 2008

Life: Sa denuntam epavele

De ceva vreme ma bate gandul sa lansez un blog (inca unul!) colaborativ dedicat epavelor auto din Bucuresti. Acum cativa ani vroiam sa fac unul despre gropi, in care sa pun poze primite de la oameni cu cele mai sinistre gauri din asfaltul bucurestean.

Cam aceeasi abordare gandeam si pentru "blogul auto". Am cateva epave pe strada, mai stiu un loc cu carcase de masini din anii 70. Aveam material cu care sa incep. N-am gasit timpul necesar sa il lansez.

Astazi am descoperit ca si altii s-au gandit la acelasi lucru si am vazut si la Zoso un post pe subiect. Poate gaseste cineva timp sa faca blogul respectiv. Promit sa contribui permanent.

FOTO: ANDREESCU.INFO

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | EVENIMENT DE MARKETING IN NEW MEDIA
PROMO: ADVERTISING 2.0 | BRANDING SI EFICIENTA PE INTERNET

Etichete: ,

7 Comments:

Blogger Tom said...

dap, ma bag la exemple, ca am destule pe aici, unele etichetate chiar "urgent"

10:42 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Am de gand sa particip si eu. Si ar fi bine, daca se poate, sa trecem acolo si numarul de inmatriculare (daca ezista), ca sa stie autoritatile a cui e rabla.
Si periodic sa se trimita informari la primarie.

10:24 a.m.  
Anonymous Anonim said...

si cine vine sa le ridice sa le duca la facut conserve ? :)

7:28 p.m.  
Blogger Cristian said...

se pare ca primarul negoita da amenzi de 2000 de ron. e un inceput, zic eu...

8:45 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Sal cristi. O sa pun acum pe blogul meu un articol despre aceasta initiativa a ta si a lui Zoso (si sper sa apuc sa fac si poza la rabla din intersectia de langa casa). Vroiam sa stiu daca poti cumva face un logo/banner de genul cum au cei de la "Recensamantul blogurilor din RO" (apropo, initiativa voastra poate fi numita "recensamantul rablelor din RO")

12:44 p.m.  
Blogger Cristian said...

vom face bannerele zilele acestea. multumim de suport.

8:52 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Foarte buna initiativa dar de unde stiti voi ca unele masini de exemplu ...bmw peugeot etc care apar in pozele stranse de voi sunt epave si parasite ??? daca o masina e murdara ?? e rabla ??? pun pariu ca nu va permiteti nici macar sa va ganditi sa cumparati peugeotul ala verde cu geamul spart mai ganditiva da sustin campania in cazul rablelor cu adevarat rable ...eu am o dacie din 97 si saptamanile trecute am avut o problema cu electromotorul a stat in strada 2 saptamani si era super murdara de ce nu ati facut poza sa o bagati la categoria rable (dacia mea e super intretinuta )numai prin simplul fapt ca e dacie ?? mai ganditiva cu denuntatul ca unele mai au si proprietari si e posibil sa faceti rau unui om fara sa vreti

in rest ideea e buna va salut

12:45 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home