marți, ianuarie 08, 2008

Trends: Incotro se indreapta televiziunea?

Cand am citit ca LG lucreaza la un set-top-box cu Netflix, mi-am zis ca televizorul asa cum il stim noi incepe sa se schimbe. Mi-am dat apoi seama ca de fapt el e intr-o continua schimbare in alte parti de mai multi ani. Nu vedem noi insa.

In curand s-ar putea misca ceva si la noi. Nu sunt insa prea multe semne. Cred ca Dolce ar putea face un prim pas. Nu am studiat insa potentialul INES I-TV. Dar despre asta cand voi avea mai multe informatii.

Astazi am citit ca Panasonic lucreaza cu Google la realizarea unui televizor care sa poata accesa clipurile de pe YouTube si alte servicii gen Picasa Web Album.

S-a vorbit foarte mult despre cum televizorul se muta pe monitorul calculatorului si intr-o oarecare masura YouTube si mult-aclamatul Joost o demonstreaza. Este mult mai interesant insa de vazut cum Internetul se va muta pe televizor. Vom vedea oare in curand un flat tv multifunctional, un all-in-one?

Etichete: , ,

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

ar fi minunat sa scapam de atatea accesorii din jurul tv-ului. stau cu ochii pe CES :D

10:03 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu cred ca televizorul chiar se muta pe internet. Procesul a inceput deja, intrebarea e cind se termina. o alta intrebare e din ce o sa mai traiasca televiziunile, daca o sa ocolim reclamele cu sistemele digitale?

10:34 a.m.  
Anonymous Anonim said...

@intotdeauna vor fi solutii.

12:42 p.m.  
Anonymous Anonim said...

i-TV nu este al lui INES, este a lui Synco Telecom. i-TV se potriveste cu televiziunea se muta pe calculator, prin internet, INES e un fel de televiziunea poate sa fie si IPTV. Serviciile sunt diferite ca si mod de livrare al posturilor, ca si grile, ca si tarife. i-TV poate fi accesat din mai multe locatii, inclusiv prin conexiune mobila rapida, gen ZAPP sau 3G+, pe cand serviciul oferit de INES are la baza o conexiune fixa printr-o fibra optica conectata la reteaua INES (nu la Internet).

1:05 p.m.  
Blogger Piticu said...

nu te gandi inca la televiziune la nivelul asta in .ro :)

cand RDS si UPC vor ajunge la nivelul clicknet in toata tara atunci se va justifica

2:34 p.m.  
Blogger Unknown said...

Vom vedea TV-uri cuplate la net si asta inca foarte curand. Eu am PC-ul cuplat la TV de vreo trei ani, iar solutiile de IPTV vor lua sigur amploare.

6:25 p.m.  
Blogger nwradu said...

Am filosofat eu un pic la i-tv impreuna cu colegii de la munca. Are unele avantaje (platesti cat vrei, iti da un user, ai programele tv de la orice calculator), dar cam atat.

Ca dezavantaje vad faptul ca nu vreau sa am calculatorul deschis ca sa ma uit la TV, atunci cand sunt acasa. In plus, TV-Out-ul prin VLC e mai greu de customizat. Transmisiunea e un pic decalata (uitati-va pe site la demo-ul Realitatea TV si in acelasi timp la televizorul clasic). Calitatea nu e mai buna, ba chiar din contra.

O fi bun cand esti plecat prin tara sau strainatate, sau vrei sa vezi TV la servici. Dar in rest, nu mi-a placut.

7:16 p.m.  
Blogger Unknown said...

M-am jucat cu niste previziuni unpic inainte sa bage Manafu intrebarea.
http://lumivirtuale.blogspot.com/2008/01/previziuni-2008.html

9:42 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home