miercuri, ianuarie 23, 2008

Tech: Ne vedem la cinema


Se pune la cale un film dedicat fanilor Apple, intitulat MacHeads. Ce vedeti mai sus e un fel de trailer. Mai multe detalii ar fi trebuit sa gasesc pe site-ul filmului, dar momentan e cazut din cauza traficului.

Eu unul as face un reality show, ceva numit "How Mac made me smarter", in care fanii Apple si-ar demonstra superioritatea in viata de zi cu zi, relevata si de campania "I'm a Mac".

PS: Ca tot vorbesc de Mac, stie cineva cum imi "leg" iBook-ul la televizor? Cu ce fel de cablu?

Etichete: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

"fanii Apple si-ar demonstra superioritatea in viata de zi cu zi"
:)) That would be funny. Un show cu mactarzi..

11:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Vezi aici http://www.istyle.ro/categorie.php?id=129 e un iBook AV Cable, asta ar trebuii sa fie. Am avut si eu iBook dar nu prea mi-am pus problema asta :)

12:42 a.m.  
Blogger Cristian said...

cred ca mie imi trebuie un adaptor mini VGA la Video, ceea ce nu am gasit la iStyle.

12:59 a.m.  
Anonymous Anonim said...

ahhh! userii apple se considera superiori? e nevoie de forta apple sa devina mai intelectuali?

stiti, asta e snobismul pe care vi-l puteti permite, prieteni :)

4:08 p.m.  
Blogger Cristian said...

@ anonim & lucian

afirmatia mea vizeaza legatura cu campania respectiva. nu ii cunosc pe toti macuserii din lume sa pot da un verdict absolut. din cei pe care ii cunosc, in mare majoritate sunt baieti destepti.

7:31 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home