duminică, ianuarie 20, 2008

Online: Se trece pe mobil

Dupa ce anul trecut "febra RSS-ului" a intrat in tara online-ului, anul asta ar putea aparea "febra continutului mobil".

HotNews anunta zilele trecute ca de acum inainte site-ul a fost optimizat si pentru vizualizarea pe telefonul mobil la m.hotnews.ro. Ziarul Financiar si Business Standard au deja o prezenta mobila cu m.standard.ro si mobil.zf.ro.

Sincer, eu prefer RSS-ul pentru simplitatea sa. In afara de putina culoare in plus pe varianta mobila, nu vad o diferenta prea mare fata de ce imi livreaza RSS reader-ul. Poate intr-un browser special (gen Opera Mobile) sa vad informatia structurata altfel, dar pe cel implicit de pe BlackBerry nu vad mare lucru.

Etichete: ,

5 Comments:

Blogger andrei said...

ce reader RSS folosesti pe blackberry :)

5:30 p.m.  
Blogger Cristian said...

bloglines, ca si in rest de altfel.

6:54 p.m.  
Blogger Unknown said...

Eu sunt de acord că acesta este următorul pas. DEja folosesc GoogleReader-ul pe mobil mai mult decât pe laptop.

Şi pregătesc o variantă mobilă la www.e-Ok.ro versiunea a 2-a.

10:44 p.m.  
Blogger andrei said...

si eu folosesc GoogleReader pe mobil insa e cam wap technology :(, voi trece la un client dedicat pentru asta mai mult ca sigur

10:28 a.m.  
Anonymous Anonim said...

si eu pariez pe mobil : http://blog.adistan.ro/14.01.2008.iab-ul-pe-mobile.html

4:57 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home