duminică, ianuarie 20, 2008

Online: Dan vrea un milion de dolari

Dan Berte e fie nebun de legat, fie genial. A lansat "Give Dan A Buck", un site cu care vrea sa stranga 1 milion de dolari de pe Internet. Nu vrea sa se mute intr-un parc rezidential de lux, sa isi ia Ferrari si masa pe viata in Bamboo, vrea doar sa arate ca se poate.

Donatiile se fac via PayPal, iar banii stransi vor fi investiti in start-up-uri online. Dan nu ne zice ale cui start-up-uri, dar e mai bine asa decat sa ii sparga in Bamboo.

Eu ii propun lui Dan sa tina niste bani si pentru un party blogosferic, sa dea ceva si celor care il vor sustine.

Etichete: , , ,

22 Comments:

Anonymous Anonim said...

este penibil.

11:27 p.m.  
Blogger Unknown said...

Sau e amândouă:-)

http://www.hiq.ro/blog/florin/2008/01/20/give-dan-a-buck-promisiunea-de-1-milion-de-dolari/

...

11:30 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"For many Americans nudity is obscene. For many Europeans wealth is obscene." - Martin Varsavsky (antreprenor spaniol)

12:26 a.m.  
Anonymous Anonim said...

nebun de legat sau genial ... o sa zica timpul ... ce zic eu acum sigur e ca primul pas ar fi sa faca site-ul ala sa si functioneze ... ca acum vad un "problem loading page"

12:35 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cere şi ţi se va da, caută şi vei găsi, bate şi ţi se va deschide ...

12:11 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Am stat şi m-am gândit la idee. Sincer nu i-aş da lui Dan un dolar pentru că a greşit esenţial la un lucru, chiar mă mir cum de a făcut-o: vrei să strângi un milion de dolari pentru că se poate şi vrei să îi investeşti într-un start-up pe Internet?

Cum ar fi fost dacă strângi un milion pentru că se poate şi pentru că vrei să îi investeşti într-un startup pe Internet care să facă o lume mai bună, dintr-un anumit punct de vedere. Eu cred ca potenţialul ar fi fost mult mai mare şi ar fi reuşit destul de repede să încheie campania.

Poate la asta s-a gândit, dar aş fi vrut să o aud.

În rest felicitări şi indiferenţă pentru atitudinile pur româneşti care au început să apară.

2:34 p.m.  
Blogger Unknown said...

Eu sunt mandra sa spun ca il cunosc pe Dan! Si nu l-am cunoscut prin bloguri - lumea e mica si la nivel offline! :)
Si o sa-i dau un dolar, numai ca nu prin paypal ci direct o bancnota in mana.

8:46 p.m.  
Anonymous Anonim said...

vad ca a mai zis cineva .. da repet poate formam un curent de opinie .. dan e penibil
cred ca e super facuta si fumata faza asta cu hai sa donati cate un dolar doar asa pt ca nu e mare lucru si pt ca am facut eu un buton verde ai am nu stiu ce plan in cap.. si uite ce amuzant si increzator in oameni (sau in publicitatea virala/sau in puterea netului ... genul asta)sunt ...

sper ca dan nu renunta la slujba lui corporatista si ca nu-si face planuri de viitor care depind in prea mare masura de milionul asta :D
cat despre startup-urile alea ... chiar ma intristam daca dintr-un demers asa de cooleano-publicitaro-web 2.0-ish lipseau fitzele de genul asta
hai toti bloggeri dati link ... poate o pune si de un premiu la parastasul ala unde se premiaza ei intre ei :)

revenind la postarea initiala eu cred ca e genial domnu manafu (in caz ca se face si un sondaj pe tema asta)

9:18 p.m.  
Blogger Cristian said...

eu ii admir lui dan curajul dincolo de orice interpretare poate avea initiativa sa.

nimeni nu stie cat de departe poate ajunge, dar cu totii ne dam seama cat de mult se expune dan carcotelilor. la naiba, initiativa lui m-a expus chiar si pe mine la carcoteli! ;-)

eu am sa fac precum Andressa, am sa ii dau un dolar offline.

10:39 p.m.  
Anonymous Anonim said...

mai degraba la
http://give1dollar.blogspot.com/

11:04 p.m.  
Blogger Cristian said...

problema lui dan e, si asta vroiam sa mentionez, ca exista si GiveDanADollar.com

11:12 p.m.  
Anonymous Anonim said...

acu rad de-a binelea :)
nu putea sa fie si el un Mike?
Nu stiu daca i-a iesit, dar in mod sigur n-a primit atata hate-mail!

(inca rad) :)

12:05 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Dan, mai bine ai descrie scopul/viziunea start-up-ului tau, ca asa sa dau la caterinca 1$ mi se pare pierdere de vreme (pana dau click, pana scot cardu, pana completez...). Daca as ti ca banii o sa se duca intr-un proiect cool atunci vorbim :)

10:38 a.m.  
Blogger Cristian said...

tudor are un point...

dan, ar trebui sa vii cu mai multe info relevante. pe alocuri esti destul de evaziv.

o sa incerc sa iti dau un e-mail...

10:59 a.m.  
Anonymous Anonim said...

genial era daca era primul care facea asa ceva, asa e doar penibil

11:28 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu sa nu vand pielea ursului din padure, Cristi.

Scopul proiectului e de a dovedi un lucru. Ca se poate face. Nu vreau sa-mi dea $1 cineva care apoi sa astepte sa bag pomana in online-ul romanesc. S-o faca daca i se pare interesant experimentul, s-o faca ca poate, ca vrea sau ca-i place cafeaua. Indiferent.

Am facut antreprenoriat cu rezultate de care sunt multumit. Apoi am cunoscut oameni grozavi in web & tech cu idei in care as investi.
Asta mi se pare natural sa fac cu un eventual milion.
Eu n-am avut finantare pentru proiectele mele si cunosc oportunitatea unui fond de VC in partea asta a Europei.

Dar sunt doua lucruri separate care doar deriva unul din celalalt cu conditia reusitei primului. Pana atunci ar fi doar comert cu pielea ursului din padure.

merita sa mint doar ca sa adun simpatia si implicit 1$? asta ar fi caterinca...

11:32 a.m.  
Anonymous Anonim said...

"experimente" in genul asta s-au fumat de mult...
nu doneaza lumea pentru cauze mai nobile si se astepta Dan sa i se doneze lui doar de flori de mar...

macar nu-ti mai lauda "viziunea" de antreprenor...

nu toata lumea te cunoaste cat sa-ti sustina cauzele...
e plin lume cu intentii rele

4:04 p.m.  
Anonymous Anonim said...

i take my chances :)

(si terminati odata cu anonimitatea asta)
cu stima

5:24 p.m.  
Blogger T said...

cerseste bani pe o idee veche furata si fumata.

ce e asa genial? sau poate faptul ca deja e cunoscul spera sa-l ajute?

that is low.
this is the first romanian online beggar. we should all be proud

6:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

asking is not begging! Ce naiba e cu voi?

6:51 p.m.  
Blogger T said...

asking is not begging but begging IS asking.

http://dictionary.reference.com/browse/begging

11:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

fără rea intenţie, dar ce face Dan sună clar a cerşetorie... păcat...

10:25 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home