joi, ianuarie 10, 2008

New Web: CautPromotii.ro

Proaspata, calda, tocmai luata de pe mail in miez de noapte... Adrian lanseaza CautPromotii.ro.

Numele spune totul. E un site care iti prezinta promotiile disponibile pe piata. Practic, acum InfoPromotii.ro are un concurent, ramane de vazut daca site-ul lui Adrian se va diferentia.

Nu inteleg de ce imi trebuie un cont pe site. Probabil pentru a-mi gestiona alertele sau un potential wish list. Contul de membru ar putea fi folosit si pentru implicarea vizitatorilor in gasirea promotiilor. Iar daca vor exista colaboratori frecventi, acestia ar putea fi recompensati intr-un fel.

Vin cu aceste idei pentru ca diferenta in cazul unui astfel de site e data - in opinia mea - de volumul si diversitatea ofertelor.

Apoi o personalizare a homepage-ului in functie de sezon sau anumite evenimente ar fi interesanta asa cum ar fi utila obtinerea unor promotii (bazate pe discount-uri) in numele site-ului. Aceasta practica de brokeraj ar putea genera si venituri si trafic.

Si fiindca veni si vorba de venituri, presupun ca publicitatea e principala sursa vizata. Acum se pare ca AdSense face toti banii.

Etichete: ,

2 Comments:

Blogger Unknown said...

In afara de modelul de revenue, care e putin diferit si de faptul ca AdSense NU prea face bani :( ai dreptate cam la tot!

8:55 a.m.  
Anonymous Anonim said...

am inteles chiar de la ei ca o sa schimbe adsens-ul cu banere...
eu personal nici nu stiu de ce a fost bagat..

4:53 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home