duminică, ianuarie 13, 2008

New Web: 9AM.ro

Cred ca nu gresesc cand spun ca mai toate relansarile de anul trecut ale site-urilor de informatii au vizat mai degraba adoptarea unei noi structuri decat implementarea de noi forme de continut.

Acelasi lucru il pot spune acum si despre noul 9AM.ro, relansat in primele zile ale anului de InternetCorp. Noul site vine cu o structura imbunatatita, dar merge pe un stil deja intalnit la multe alte site-uri de informatii.

Spre deosebire de celelalte relansari, 9AM isi construieste layout-ul in jurul banner-ului leaderboard si nu tinand cont de spatiul vizibil acum pe marea majoritate a monitoarelor.

Etichete: ,

1 Comments:

Blogger Tix said...

9am.ro e unul din putinele site-uri de stiri care imi trimite stirile pe email chiar de dimineata. My Press ajung la la ora 11:00. Bineinteles ca direct la trash deoarece le-am citit. De spamerii de la ROL prefer sa nu discut.
9am ramane oricum preferatul meu in materie de News website

3:43 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home