marți, ianuarie 15, 2008

Music: Pandora se intoarce

Mi-a placut foarte mult Pandora si am regretat cand am fost anuntat ca nefiind localizat in SUA nu mai pot folosi serviciul lor.

Pentru cei care nu stiu despre ce vorbesc, Pandora este un radio online destul de simplu construit, care insa are o baza de muzica foarte mare, ceea ce iti ofera posibilitatea de a descoperi multe trupe pe gustul tau. Asa am descoperit De/Vision, Plumb sau Within Temptation.

Astazi am citit pe TechCrunch ca a aparut globalPandora, un serviciu similar deschis si altor tari. L-am testat si merge, ba chiar m-am logat cu datele vechiului cont si mi-am gasit preferintele la locul lor. Nu stiu cat de legal e, dar pana il vor inchide, ma voi bucura de el.

UPDATE: Si daca se intampla ca globalPandora sa fie oprit din motive de intretinere, exista acum si cateva alternative.

Etichete: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

interesat de acest pandora am dat sa intru dar exact cum banuia-i ceva "is under mantainance". Eu am tinut mult l aun radio online pe care nu l-am mai ascultat de ceva vreme si acesta este radio montecarlo. o muzica si o atmosfera ca la Monte Carlo. very Glamours. Anyway Romania, hai la toaleta!

11:57 a.m.  
Blogger Unknown said...

Acel site este un "hack" al Pandora. Va fi doborât repede. Încalcă legea şi contractele semnate de Pandora.

Eu aştept un Radio On-Demand adevărat de la ei, nu doar un Internet Radio.

Ştii tu :-)

1:41 p.m.  
Blogger Unknown said...

se mai poate si cu HotSpot Shield. Aflat to gratie TechCrunch

2:54 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home