luni, ianuarie 07, 2008

Life: Urari in 2008

Incerc in fiecare an sa gasesc o urare mai deosebita, nu neaparat originala, una fara poezie, nu una strofocata si in niciun caz una care sa arate din lipsurile pe care le avem. Ati observat probabil ca multe urari vin cu mesaje care sa "acopere" unele lipsuri sau slabiciuni!?

Am urat si eu ceva pe blog, pe mail sau prin sms de Craciun si Anul Nou. Mi-am dat seama astazi insa ca nu am urat ceea ce trebuie. In locul urarii mele clasice (Sa aveti un an exceptional!), trebuia sa urez ceva pentru lipsurile noastre majore. Cred acum - dupa ce m-am invartit astazi cateva ore prin Capitala calamitata de zapada - ca e bine sa ne uram cate ceva pentru slabiciunile sociale asa cum ne uram pentru sanatate, prosperitate, fericire etc.

Asa ca doresc pe aceasta cale sa imi schimb urarea de An Nou.

Va doresc un 2008 fara incompetenta in jurul vostru, fara coruptie si lipsa de responsabilitate. Imi doresc un 2008 fara primari prosti, incapabili si fatarnici, ca tot avem puterea de a schimba ceva in mai sau iunie.

Nu stiu daca urarea se va adeveri, dar macar gandul comun ne va mai alina durerea.

Etichete:

3 Comments:

Blogger Dani Mocanu said...

Ei bine... Eu iti doresc metrouri aerisite care sa vina din 3 in 3 minute, trotuare curate, politicieni care sa te miste spre urne, lapte prospat si un pic de munte sau de mare macar odata pe luna. :D

8:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Mi-a plăcut o urare: îţi doresc încă un an. Drept pentru care postez... :-)

12:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Toate minciunile frumoase care le-ai auzit in perioada sarbatorilor sa se indeplineasca, ca ce scrii in articol slabe sanse.

12:47 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home