vineri, ianuarie 04, 2008

Life: Rezolutii 2008

A mai trecut un an, a venit din nou 4 ianuarie, ziua in care imi lansez rezolutiile pentru noul an. De ce 4 ianuarie? Asa s-a nimerit acum trei ani.

De data aceasta, am primit si o tema de la Bogdana: sa imi declar cele mai importante 5 rezolutii pentru 2008.

Zilele acestea mi-am dat seama ca - spre deosebire de alti ani - nu imi mai doresc atat de mult lucruri materiale, semn probabil ca am ce imi trebuie. Pot insa sa imi propun sa schimb ce am deja si uite asa ajung si la chestiuni palpabile.

Mi-am dat seama ca unele rezolutii pentru 2008 le-am stabilit deja in partea a doua a lui 2007, cu finalizare in prima parte a lui 2008, ceea ce ma face sa cred ca planning-ul personal nu mai are treaba cu noul an, ci mai degraba cu oportunitati, conjucturi si dorinte.

Ma conformez in acest post invitatiei Bogdanei, urmand ca pe masura ce vor aparea sa anunt si alte rezolutii.

Asadar, top 5 rezolutii pentru 2008:
  1. Sa ajung la un echilibru work/life care sa imi permita sa fac mai mult sport si sa petrec mai mult timp departe de calculator. Oricum, majoritatea timpului liber voi fi alaturi de Mihnea Nicolas.
  2. Sa dublez numarul evenimentelor organizate de Evensys si sa cresc valoarea brandurilor (de eveniment) care au avut mare succes in 2007.
  3. Sa dezvolt si sa promovez mai mult partea de consultanta media & Internet. De fapt, sa lansez compania de creative content & custom publishing Manafu Media si - de ce nu? - sa lansez chiar si niste site-uri tinute la sertar de ceva vreme.
  4. Sa ma mut cat mai repede in noua locuinta si sa ma bucur de propriul meu loc de parcare si de toate facilitatile unui bloc modern.
  5. Sa calatoresc cel putin la fel de mult ca in 2007. Cat de departe anul acesta? Poate in Africa de Sud. Insa doar Mihnea Nicolas ne poate spune.
Dau mai departe leapsa tuturor celor care folosesc acest inceput de an pentru a-si pune la punct strategia personala pentru 2008. Succes!

Etichete:

2 Comments:

Blogger MonkeyToys said...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

5:44 p.m.  
Blogger MonkeyToys said...

As fi incantat sa am un viitor vecin blogger cu state si evident un partener de joaca pentru fiul mei Patrick. Cumva Confort Park?

5:45 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home