vineri, ianuarie 04, 2008

Life: Dude, where's my car?

Marele atu al blogosferei este in opinia mea capacitatea de a uni oameni cu aceleasi preocupari sau de a aduce fata in fata persoane care se pot completa. Mai simplu spus, blogosfera este o foarte buna sursa de solutii pentru problemele/ provocarile pe care le ai.

S-a intamplat de mai multe ori sa caut ceva sau sa imi trebuiasca ceva si de fiecare data am primit cel putin un raspuns ajutator.

Citeam ieri pe blogul lui Victor despre patania sa cu masina furata. Si cum sunt increzator in puterea blogurilor si deoarece speranta moare ultima in blogosfera, am zis sa fac si eu un mic promo postului respectiv in asteptarea initiativei web 2.0 pe care Victor o pregateste.

Iar daca cineva are vreo idee, experienta asemenatoare de impartasit, il/o invit sa lase un comentariu pe blogul lui Victor.

Etichete:

1 Comments:

Blogger Stefan Manea (fanel) said...

speranta moare ultima in general, nu numai in blogosfera.

2:11 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home