joi, ianuarie 17, 2008

Gadgets: Se duce febra MacBook Air

Febra MacBook Air care i-a cuprins in ultimele zile pe multi fani Apple si nu numai pare sa treaca. Oamenii incep sa se trezeasca la realitate si sa treaca peste farmecul prezentarii lui Steve Jobs sau peste coolness-ul Apple. Oamenii se uita acum la performante si dotari.

Acum ca m-am trezit si eu din "betia" MacBook Air, trebuie sa recunosc ca "masinaria" nu imi livreaza tot pachetul dorit. Lipsa mufei de Internet si a unitatii DVD ma "doare" cel mai mult. Apoi imi este greu sa accept deocamdata doar un port USB. Nu intru in detaliile privind performantele, caci acestea - desi poate cele mai importante - m-au pasionat mai putin intotdeauna.

Gizmodo face o comparatie intre MBA si alte patru laptopuri "asemanatoare". In fata celorlalte, MBA are suprematia grosimii. In rest, se gaseste cate unul sa ii arate meserie, iar cu putina ingaduinta la grosime si greutate, Dell XPS M1330 il cam bate la fund, cum s-ar zice.

De ce mi-as lua un MBA? Daca as fi professional blogger sau as petrece mult timp in zone cu wifi, mi-as lua unul. Altfel, doar ca sa imi intregesc colectia neinceputa de produse Apple si sa il am ca un laptop de voiaj.

Etichete: ,

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

Cristi, Apple nu vinde in primul rand performanta. Apple nu este despre performanta. Este despre design, emotie, "coolness", cum ziceai.

In plus, Apple face un marketing demential. Pacat ca uneori face un marketing prea bun unor produse care lasa de dorit.

7:58 a.m.  
Blogger Cristian said...

ionut,

cred ca apple vinde si performanta. eu asa am facut cunostinta cu brandul.

dar cum nu ma pricep la calculatoare ii las pe altii sa fie avocatii apararii. alex, esti prin zona?

altfel, pot doar sa te indrept spre www.apple.com/macpro pentru performanta.

8:23 a.m.  
Anonymous Anonim said...

hehe, welcome to the club. cind am scris despre el, http://www.boioglu.ro/macbook-air-concept-bun-realizare-proasta/

a inceput lumea sa se uite urit la mine.

btw, acum baietzii de la crave au descoperit ca nu e totusi cel mai subtire din lume. deci chiar incepe lumea sa se trezeasca din visul macworld

8:53 a.m.  
Anonymous Anonim said...

n'ai wireless acasa? :-)

9:07 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Iata un interesant profil al consumatorului de MBA
http://www.engadget.com/2008/01/17/survey-finds-apple-users-have-sense-of-superiority-no-wait-h/

11:59 a.m.  
Anonymous Anonim said...

la 13.3" ecranul - deja ala nu mai e laptop in definitia clasica a unui computer mobil pe care sa lucrezi. e doar o fitza.
daca vorbim de categoria "gadgeturi care nu fac nimic", mi se ridica asa un gind "qui prodest?"

babelfish

12:02 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home