vineri, ianuarie 18, 2008

Gadgets: Pariu pe vanzarile iPhone

Orange a vandut 30.000 de iPhone in primele 5 zile de la lansare telefonului in Franta. Zilele acestea Orange Franta s-a aratat multumita de vanzarile inregistrate pana in prezent, neoferind insa o cifra exacta. Anterior, compania estimase vanzari de 100.000 de exemplare in 2007, in conditiile in care iPhone s-a lansat pe teritoriul francez pe 29 noiembrie. Previziunile (de la lansare) pentru 2008 indica cifra de 400.000 - 500.000 de exemplare.

Ar fi interesant da facut o estimare si pentru piata locala, chiar daca nu stim cand va veni sigur. Daca iti place sa pariezi, alege un raspuns in sondajul de mai jos.


Cate telefoane iPhone se vor vinde in Romania in prima luna?
Sub 1.000
1.000 - 2.000
2.000 - 5.000
peste 5.000
  

Etichete: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

eu zic ca sub 1000. romanii nu sunt fraieri sa plateasca 400+ euro cin il pot lua din sua mai ieftin.

btw, ce-ti pasa tie... ai iphone din state... iti permiti :P

7:52 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Stai sa vedem cu ce abonamente vor intra pe piata, dar eu oricum zic intre intre 2-3 mii.

8:24 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Întrebarea mea este câte iphoneuri se vor vinde cu cartelă, nu cu abonament ;)?

Fac pariu că mai multe.

10:20 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Avand in vedere ce ofera pentru piata romaneasca ca functii si utilitati, nu cred ca se vor vinde prea multe.
Iar majoritatea cumparatorilor s-ar putea sa le achizitioneze doar pentru factorul *cool* pe care il au aceste terminale.

Apropo, stie cineva de vreun top al brandurilor de mobile si cotele lor de piata in Romania? Nokia conduce?

Acum depinde si cum vor suna ofertele si pretul final al unui astfel de gadget impreuna cu abonamentul. Daca pana si americanii care cumpara orice au strambat din nas la unele "facilitati" ale terminalului, sau fata de operatorul de telefonie at&t, ma mir ca romanii sa nu faca scandal, baza, pe gica contra sau cel putin sa comenteze dupa lansarea iPhone in Romania.

Din ce-am citit, s-ar putea ca nu toate functiile unui iPhone sa mearga in retelele noastre GSM.

Pronosticul meu ar fi sub 3000 in prima luna. Si sa zic 30.000-50.000 pana la sfarsitul anului 2008.

Vom vedea...

Acum, Cristian, fara sa ma uit in urma (daca ai mentionat sau nu), tu de ce ai cumparat si cum folosesti iPhone-ul tau?
Poate si in comparatie cu un Blackberry, alt smarphone sau chiar un simplu telefon, pe care probabil le detii sau le-ai detinut...

Toate cele bune,
Dragos

2:51 a.m.  
Blogger Cristian said...

Nu am inca un iPhone, dar nu va mai trece mult pana il voi avea.

Initial nu am vrut sa imi iau unul... asta pana am pus mana pe el.

Mi-l iau pentru design, inovatie, ca e de la Apple si ca imi ofera ceea ce astept de la un telefon pe langa telefonie: browsing si e-mail.

Intr-o vreme faceam poze multe cu un N73, dar de cand am trecut pe BlackBerry, am renuntat.

Sunt chiar multumit de BB, chiar daca imi lipsesc unele chestii de la Nokia si poate o sa duc dorul mesajelor scrise pe tastatura sa in timp ce conduc.

10:33 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home