sâmbătă, ianuarie 12, 2008

Gadgets: Ce punem pe birou, ce punem in geanta?

In momentul in care mai toata lumea isi pune pe birouri monitoare de 17"+, cumparatorii de laptop-uri par a fi impresionati din ce in ce mai mult portabilele de 7", cunoscute sub numele de subnotebooks ori UMPC.

Modelul Eee PC de la Asus pare sa fie star-ul mini-laptop-urilor, care a reusit inainte de sarbatori sa ajunga pe locul 1 atat pe lista celor mai bine vandute portabile de pe Amazon.com, cat si pe lista generala a computerelor si produselor hardware, pe acelasi site. Iar conform declaratiilor companiei, Eee PC a fost si cel mai dorit cadou de Craciun in America.

Interesant este ca desi Eee PC nu este primul subnotebook de pe piata, este primul care s-a bucurat de un succes imens. In octombrie, site-ul produsului anunta ca la fiecare 6 secunde se vinde un Eee PC.

In ultimele zile am descoperit alte minilaptop-uri care vor sa muste din felia Eee PC. Unul este E-Lead Noahpad, iar celalalt - Everex CloudBook. Astazi am dat si peste iriver Wing, care arata cel mai Apple dintre toate celelalte si de aceea e preferatul meu. Nu imi dau seama daca era mai bine sa fie dezvoltat in jurul unui monitor de 7" in loc de 4" cat are acum.

Am un iBook de 12", m-am jucat acum cativa ani si cu un FlyBook, imi plac lucrurile mici si dragute, insa tot nu gasesc acum un motiv pentru care mi-as lua un subnotebook. Poate daca devin mai mobil in comunicare sau vreau sa imi umplu timpul pierdut in diverse ipostaze, cum ar fi in traficul din Bucuresti.

Etichete: ,

1 Comments:

Blogger bobocel said...

Eu unul am un iMac de 24" acasa, un MacBook Pro de 15" pt portabilitate, si un iPod touch de 16 pentru multimedia, internet, podcasturi (mai ales), youtube - de buzunar. ;)

Nu cred ca as folosi un subnotebook (care daca nu ma insel o sa apara in 3 zile, la Macworld) de la Apple - pt motivul ca ar fi un ecran prea mic pentru ce as avea eu nevoie de la un laptop. Totusi o sa prinda bine la cei care nu fac creatie pe online ( + blogeri )

7:06 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home