luni, ianuarie 28, 2008

Blogs: Leapsa pe carti

Cred ca prima data cand a circulat leapsa asta am fost sarit. Probabil stia lumea ca nu prea citesc. Nu am scapat insa cand a lansat-o Dragos zilele trecute. Norocul meu e ca tocmai am primit o carte de la Taraba cu Carti cu prilejul lansarii blogului lor.

Asadar, trebuie sa deschid careta de pe birou la pagina 123 si sa scriu ce gasesc in al cincilea paragraf. Iata ce am gasit:
- Toata lumea, chiar si femeile care stau acasa si impletesc, se intreaba de a fost ucis bietul Delicat Efendi, am zis apoi, schimband vorba.
- Hayriye, ia fa tu niste halva si du-i-o lui Kalbiye, sotia bietului Delicat Efendi, a zis Sekure.
- Se pare ca la inmormantarea lui or sa vina toti adeptii aluia din Erzurum si o mare multime de oameni, am zis. Rudele lui ar fi zis, se spune, ca n-o sa ramana nerazbunat.
Orhan Pamuk, Ma numesc Rosu
Leapsa o dau mai departe la: Adrian, Deea, Dragos, Mihai, Dan, Feeder.

Etichete:

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

si vrei sa o repetam noi? :))

12:09 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cred ca am gasit cel putin 3 carti noi pe care as vrea sa le citesc, numai in ultimele 2 zile, de cand cu leapsa asta. Thanks :-)

7:49 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home