miercuri, ianuarie 09, 2008

Blogs: In cine avem incredere

Alin ne spune ca dentistul sau si-a facut blog. Asta mi-a adus aminte ca ar trebui sa mai fac si eu o vizita pe la stomatologie.

Chiar ma gandeam la un moment dat sa apelez la serviciile cabinetului promovat de Razvan. Stiu ca si Florin a ajuns pe acolo. Deci puteam lua o recomandare, doua.

Acum ma gandesc sa ma duc la unul dintre cele doua cabinete cu blog (mai degraba site-uri), ramane sa vad la care. Ma intreb insa daca o companie cu blog are mai multe sanse sa atraga clienti decat una fara. Si daca blogul iti inspira mai multa incredere in compania care il detine. Ce ziceti?

Etichete:

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

hehe, si mediul meu de familie, well..fostul. si-a facut blog.
e baiat bun el si de mult vroia sa scrie. acum a descperit blogul.
si scrie bine.

1:47 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cred ca exagerati de acum cu blogurile astea. Get a life! :)

11:51 a.m.  
Blogger Unknown said...

Dentistul? Ha!
Psihologul meu si-a inceput blog dupa ce a vorbit cu mine. 1 - 0 pentru mine. :))

12:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Am crescut intr-un mediu cu 8 dentisti in familie din care nici unul nu are blog.

Am incercat sa ii conving pe toti sa-si faca aratandu-le inclusiv avantajele pe care mi le-a adus mie blogul.

Ma lovesc mereu de acelasi argument : Deja sunt full de pacienti, nu de clienti in plus duc lipsa.

5:29 p.m.  
Blogger dosvida said...

Pai daca Gura Lumii zice ca e la moda blogul, i-as face si eu o vizita unui stomatolog cu blog, cu conditia ca stomatologul sa nu fie Gura Casca si eu sa nu plec acasa Gura Sparta.

12:36 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home