vineri, ianuarie 18, 2008

Blogs: De la politica la PR

In ultima saptamana am primit un comunicat de presa pe e-mail, unul trimis la birou, atasat unu "cadouash" de jurnalist, o invitatie la o conferinta de presa si doua cereri de comunicare cu mine in calitate de blogger de la oamenii de PR din doua companii de media & Internet.

Fireste, nu e prima data cand sunt abordat in scopuri de PR sau informare, insa daca tot mi-am publicat politica editoriala, poate ar fi trebuit sa vorbesc putin si despre comunicarea cu mine.

E o tema de reflectie destul de grea pentru oameni de PR. Sa stii cum sa il abordezi pe blogger. E mult mai greu decat in cazul jurnalistilor. Poti sa fii ignorat, ceea ce se intampla si cu ziaristii, dar poti sa fii si injurat, asta nu se intampla in presa. Ma rog, cel putin nu apare scris undeva.

Pe blogul meu sunt mai multe posturi cu caracter informativ, de stire, decat cele care exprima o opinie. Stiu ca multi cred ca blogging-ul adevarat inseamna exprimarea opiniei personale, insa cred ca blogging-ul informativ isi are si el rostul. Cu alta ocazie o sa intru in detalii.

Deci imi declar blogul ca fiind clar unul orientat clar spre informatii si informare si totodata imi exprim politica asupra comunicarilor de PR.
Orice comunicare este binevenita pe adresa autorului atat timp cat prezinta interes pentru audienta sa si ofera informatii din domeniile acoperite pe blog.

Autorul isi rezerva dreptul de a selecta informatia si a o prezenta in orice forma dorita si de asemenea nu garanteaza aparitia pe blog a tuturor comunicatelor.
Un sfat pentru oamenii de PR. Inainte de a aborda blogger-ul, cautati sa aflati background-ul sau. O sa va ajute. Spun asta pentru ca o persoana din cele mentionate la inceput mi-a prezentat cat de grozava e compania, nestiind ca si eu am lucrat pentru ea cu ceva timp in urma.

Etichete: ,

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

dupa acest post, consider ca este oportun sa iti prezint o invitatie pentru un review de site.
este un portal de job-uri doar din MarCom si doreste sa fie alternativa usoara si profesionista in recrutarea online.

Alex Negru
coordonator proiect

12:17 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home