miercuri, ianuarie 30, 2008

Blogs: Am lansat "In Beta"

Am primit in ultimul an mai multe mailuri care ma invitau sa imi dau cu parerea despre diverse proiecte. Am fost "consultant" pentru formate de reviste locale, idei de naming, idei de site-uri de nisa. Mai mult, odata cu organizarea Net Start-Up, m-am apropiat si mai mult de zona antreprenoriala din online, pentru care am in pregatire noi intalniri.

Asa ca am decis sa pun in practica o idee mai veche, aceea de a crea un loc in care proiectele si ideile noi sa primeasca un feedback constructiv din partea tuturor celor care pur si simplu vor sa dea o parere de ajutor.

Asa a aparut In Beta.

Deja pe blog sunt postate doua proiecte, alte doua fiind in curs de pregatire. Deci cei care au putin timp liber si sunt pasionatide Internet isi pot impartasi parerile.

Stiu ca termenul "beta" are o insemnatate clara in online si ca unele din proiectele ce vor fi prezentate aici nu se incadreaza in acest statut, insa consider acest canal drept o platforma de lansare pentru proiecte independente ce au nevoie de putin sprijin.

PROMO: TWITTER.COM/DIGITALFORUM| FOLLOW THE NEWS ON TWITTER

Etichete:

4 Comments:

Blogger Gabi Boaca said...

Felicitari Cristi. RSS se poate pe In Beta?

1:22 a.m.  
Anonymous Anonim said...

sa iti spun cum vad eu treburile: am avut de curand o aplicatie web in beta, si nu am simtit nevoia vreunui sit care sa ma ajute cu "feedbackul constructiv"; mi-am instalat tote mijloacele de omunicare necesare ca sa am acest feedback

bineinteles, e doar o parere, si poti tine sau nu cont de ea

si inca o chestie: toata faza asta cu "beta" nu e decat un marketing gimmick, in realitate perioada de beta realmente necesara este mult mai mica decat se crede

1:07 p.m.  
Anonymous Anonim said...

de fapt vorbesc prostii: am cerut la un moment dat (si) parerea celor de la cafeneaua.com

deci ideea ta s-ar putea sa fie utila; trebuie vazut insa cine da feedbackul, pentru ca daca acesta vine de la persoane care nu sunt in targetul sitului, parerile sunt biased

1:21 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Inca o idee originala in .Ro.
Nici macar nu seamana cu killerstartups.com

4:45 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home