sâmbătă, decembrie 22, 2007

Personal: Pentru Dan

Il stiu pe Dan Santimbreanu de mai multi ani. Sa fie 3, 4 sau 5... nu mai conteaza! Nu am mai vorbit de ceva vreme. Asa se intampla cand apar schimbari profesionale.

Dan mi-a lasat un mesaj de felicitare pe blog in postul in care il anuntam pe Mihnea Nicolas. Mesajul sau venea la o zi dupa ce a fost diagnosticat cu o tumoare pe creier. Insa are foarte mare noroc. Tumoarea e benigna si poate fi eliminata fara riscuri in Germania. Dan are nevoie doar de 33.000 de euro.

E greu sa ceri cuiva bani sa te ajute. E la fel de greu sa ceri cuiva bani sa ii ajute pe altii. Stiu insa ca acest blog e citit de multi oameni din marketing din comunicare. Dan este unul dintre colegii nostri. Ar trebui sa il ajutam.

Etichete:

2 Comments:

Blogger yoz said...

wow. nu stiu ce sa zic. bani n-am si chiar nu stiu cum pot ajuta altfel

3:17 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristi... multumesc! Bine ca am optiuni. Asta e cel mai important. Raspunsul comunitatii din blogosfera m-a coplesit. Am sa te tin la curent cu ce se intampla. Sarbatori calde in familie!

11:53 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home