luni, decembrie 17, 2007

Online: Te-ai cautat pe Google?

Un studiu al Pew/ Internet despre egosurfing arata ca 47% dintre utilizatorii de Internet americani si-au cautat numele online, insa putini sunt cei care isi verifica prezenta online cu regularitate.

Studiul a mai aratat ca:
  • 72% dntre ce cauta informatii personale online au dorit sa afle date de contact.
  • 37% au cautat informatii despre realizarile profesionale si interesele persoanelor vizate.
  • 33% au cautat profile in diverse retele sociale.
  • 31% au cautat poza cuiva.
Am pus in coloana alaturata doua sondaje in spiritul acestui studiu.

Etichete:

4 Comments:

Blogger Anonymous said...

I'm fucking safe. I don't appear anywhere and I also have a fuckingly common name.

And why the fuck am I writing this in english?

3:08 a.m.  
Anonymous Anonim said...

@Lucifer
Pentru ca esti baut, d-aia...

@Manafu
M-am cautat si m-am gasit. Numai lucruri faine sunt scrise despre mine. Dar si mai fain e sa nu te gasesti deloc. Inseamna ca tii la intimitatea ta si ca stii sa umbli pe internet fara sa lasi urme. Eu habar nu am :)

5:07 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Stii vorba aia: "when I'm alone... I google myself" :) it's true!

8:52 a.m.  
Blogger BĂNĂŢEANU said...

m-am cautat si eu de curiozitate, in afara de rezultatele despre blogul meu, am mai gasit pe niste siteuri ceva de prin facultate si cam atat.

8:24 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home