marți, noiembrie 20, 2007

Fun: Semnatura in e-mail

Nu imi amintesc sa fi avut vreodata o semnatura atasata mesajelor mele. Ma refer fireste la acea "coada" cu numele, functia, adresa...

Am primit astazi un mail de la cineva, care se termina cu: "Sent from my iPhone". OK, stiu ca asta nu e o semnatura si ca e un line adaugat by default, am BlackBerry si imi ataseaza si mie o propozitie d'asta. Ma gandeam insa sa o schimb pe mea cu "Sent from my iPhone", chiar daca nu am unul inca.

PROMO: NETCAMP | INTERNET STRATEGIES AND DEVELOPMENTS
CONTEST:
NET START-UP | GIVE LIFE TO YOUR INTERNET IDEAS
BLOG: ALEXANDRESCU: "NU CRED CA BRANDURILE VOR CUMPARA..."

Etichete:

2 Comments:

Blogger Mihnea said...

Am patit-o si eu pe asta. Nu cred ca e teribilism, ci pur si simplu ca textul din e-mail ascunde semnatura aia default sub tastatura, si daca nu dai tu scroll sa verifici, nu te vei prinde decat dupa ce ai dat 'Send'. :)

11:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

buna ziua.
din pacate nu am gasit alta cale de a va intreba lucrul acesta (mesaj privat) asa ca va intreb direct aici: doriti si puteti sa sprijiniti un concurs de eco-advertising studentesc?
concret, un post sau un link permanent pe blogul dumneavoastra catre acest concurs. (toate detaliile concursului le gasiti pe linkul de la userul de pe care am postat acum).
va multumesc si voi astepta un raspuns.

9:22 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home