joi, noiembrie 29, 2007

Blogs: Cat se castiga din AdSense?

In intalnirea de la News FM, Vlad Petreanu m-a provocat sa ii spun cat se castiga din AdSense la noi pe bloguri. I-am zis ca in jur de 200 de euro pe luna.

Am vehiculat acea suma pentru ca asa imi venise in cap in momentul respectiv. Poate se castiga mai mult, poate mai putin. Din poza de mai sus, vad ca un blogger a castiga 900 de dolari. Da cineva mai mult?

PROMO: NETCAMP | INTERNET STRATEGIES AND DEVELOPMENTS
CONTEST:
NET START-UP | GIVE LIFE TO YOUR INTERNET IDEAS

Etichete:

14 Comments:

Anonymous Anonim said...

Eu am auzit de 1200 de euro. Mai bagam?

6:06 p.m.  
Blogger Unknown said...

Dar respectiva nu zice ca a castigat 900$ pe luna... poate i-a castigat pe an ...

7:48 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu nu stiu pe ce va bazati cand spuneti 200 de euro ! Daca va referiti la bloggeri care au doar un blog personal atunci poti spune linistit 200 de euro luna si intr-adevar poate si mai putin !

Dar cum in ultimul timp putem spune ca majoritatea bloggerilor au si alte proiecte pe lanaga blogul personal atunci suma de 200 de euro e muuuuult prea mica.

Eu am cunostinta care a avut castig DOAR din ADSENSE 12.000 de dolari pe LUNA. Si cine ma stie le-am aratat si screenshut-uri in caz ca aveau dubii.

Daca e acuma sane referim la faptul ca unii bloggeri au si proiecte in engleza eu vin sa va spun acum ca am avut ZI cu castig de aproape 600 de dolari din care cam 30% erau din ADSENSE - restul din AFFILIATE.

Deci sincer mi se pare exagerat de aberant sa vorbim de sume atat de mici si sa ne referim la bloggeri ca un tot !

8:31 p.m.  
Blogger Cristi S said...

de acord cu mafihotz.

Plus ca termenul acestia de blog/blogger sunt deseori inadecvati. Sunt multi care pot eventual folosi doar STRUCTURA unui blog, dar prectic isi creaza un SITE, static, pe o nisa, cu pagini bine target-ate, cuvinte cheie etc, mai nimic de-a face cu ideea de blog=conversatie, asa cum e tipic recunoscuta.

8:44 p.m.  
Blogger Ahilosu said...

un prieten de-al respectivei mihaele, byrev, a pus screenuri cu 3300 din ads. not bad.

11:26 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Da eu am pus cu suma respectiva ;)
Tot eu am pus cu ~ 280$ acum cateva zile din care deisgur am avut bonus de afliati ... azi o sa pun un screenshot cu suma facut ieri: 113$ fara afiliati si asta cand am avut un trafic comparabil cu jumatate den cat are neogen ... per total am ajuns la 80k de unici dar am fost picat fff mult ! :( serverele, cine sa gandit la asemenea trafic!

Si da, sunt pe numele mihellei ;)

2:59 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Catalin--->daca scoteam 900$/an , nu ma mai laudam eu...si nici 200$/luna ,tot nu-mi convenea.Intr-adevar, nu e o suma imensa insa, cand vine vorba sa fie scosi din Adsense, e chiar foarte greu..si e si mai greu daca nu ai "in spate" pe cineva care stie cum sa-si faca treaba.Eu ma laud ca-l am pe ByREV!
P.Ahilosu-->sunt atat prietena cat si sotia lui ByREV :P

4:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Extraordinar. Ha sa punem toti castigurile pe net :) Care da mai mult.

Eu am avut ZI in care am castigat 600 si ceva de dolari numai din adsense ca sa nu zic castigul total pe ziua respectva ... da pentru asta inca nu m-am laudat, nu am pus screenshout pe blog sau alte cacaturi de genul asta.

Cum am mai spus mai sus. Nu ai cum sa spui care este castigul bloggerilor de la noi. E imposibil. Fiecare are un anumit tip de blog, fiecare un anumit numar de bloguri/siteuri.

9:38 p.m.  
Blogger vudu said...

eu ma bucur daca fac 100$ pe luna ;))
oricum bravo lor cei care scot xxxx$ din ads

6:35 a.m.  
Blogger Saka666 said...

eu am o saptamana...si deja doar din adsense am stransi 60$...nu stiu cum e chestia cu affiliate...dar daca ar vrea cineva sa imi explice l-as asculta cu mare placere:)

9:45 p.m.  
Anonymous Anonim said...

pentru saka666 : am ramas surprinsa sa vad comentariul tau..60$ intr-o spatamana..si blogul e nou...Hmm..m-am uiatt pe blog..nu vad nici un anunt.Atunci cum 60$?

5:57 p.m.  
Anonymous pc-fun.ro said...

Cine a auzit a zis bine.
Tine de marketing.
Acest lucru poate fi valabil pentru oricine.

9:35 p.m.  
Blogger stiri vedete said...

Ca sa castigi din adsense iti trebuie mult trafic...

10:37 a.m.  
Anonymous Paul said...

cu mult noroc uite ca se poate...

10:40 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home