marți, octombrie 09, 2007

Online: Reteaua Mirabilis s-a relansat

Unii relanseaza site-uri, altii relanseaza retele. Mirabilis Media si-a relansat reteaua la sfarsitul lunii septembrie, ceea ce a generat schimbari la nivelul site-urilor masini.ro, culinar.ro si portal.ro, la care s-au mai adaugat xcent.ro si recomanda.ro. Mai mult, site-ul companiei a luat forma unui blog.

Recunosc ca nu am mai vizitat site-urile Mirabilis de mult timp, deci nu pot face o comparatie cu ce a fost inainte. Din ce vad acum, in varianta beta, Mirabilis a ales un layout nesofisticat, ba chiar prea simplu pe gustul meu. Cred ca ii trebuie un face lift la nivel de design pentru a veni mai aproape de stilurile actuale, fie ele clean & simple. Unele parti din site-uri par inghesuite, altele prea "relxate". Nu stiu daca se vad asa de la mac-ul meu sau chiar asa sunt. Vezi masini.ro.

Imi place insa ideea xcent.ro. Sa iti recompensezi cu premii utilizatorii, sa le oferi puncte/ bani virtuali e cea mai buna tactica de fidelizare sau macar e una dovedita in alte domenii. Am bagat cativa ani buni benzina de la Shell fara ca macar o data sa beneficiez de punctele acumulate. Mi-a placut tot timpul ideea acumularii punctelor si mai putin premiile primite.

Din pacare nu pot intra pe recomanda.ro. Poate imi spune si mie cineva ce gasesc acolo.

PROMO: TOOLBOX ONLINE COMMUNICATION | EVENIMENT DE PR IN NEW MEDIA

Etichete:

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

Multumesc pentru mentiune, apreciez. In legatura cu designul, probabil vorbim despre usability nu neaparat despre eleganta formelor, iar in domeniul asta mai avem intr-adevar de invatat. Ca probabil multi altii... Dar ne place sa invatam :-)

Ma surprinde ca nu poti intra pe recomanda.ro, din cate am vazut nu sunt nici un fel de probleme, iar situl functioneaza. Eu tot de pe mac intru, de pe o conexiune zapp, de cele mai multe ori, si merge...

Xcent.ro e inca la inceput, nu aratam decat 30-40% din el, speram sa ii putem da drumul mai tare spre sfarsitul anului.

11:47 p.m.  
Anonymous Anonim said...

incearca www.recomanda.ro cel putin asa mi-a mers mie (fara www apare o pagina alba)

8:05 a.m.  
Anonymous Anonim said...

s-a rezolvat si alias-ul recomanda.ro, acum ar trebui sa mearga si fara www, multumesc pentru ca m-ati tras de maneca :-)

8:58 a.m.  
Anonymous Anonim said...

imi merge recomanda, dar sunt dezamagit de el. inca o clona reddit parca ar fi in plus pe .ro (avem deja blogoree si ghidoo, macar ele au comunitati active...). Eu unul visez de mult la ceva gen recomanda axat pe lifestyle, going out, restaurante si businesses, a la yelp.com. Dar e bine ca nu l-au facut inca altii, inseamna ca nu am lucrat pana acum in van :)

11:51 a.m.  
Anonymous Anonim said...

"Xcentii sunt o moneda virtuala, pe care o poti obtine in reteaua Mirabilis Media, performind anumite actiuni."

Pentru mine e mai mult decat suficient ca sa nu imi mai doresc sa intru si a doua oara pe respectivul site. Sa performeze cine pofteste, ca de tradus au gasit un destept sa le traduca textele.

4:01 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home