joi, octombrie 11, 2007

Gadgets: Am pus (doar) mana pe el

In sfarsit. Am pus si eu mana pe iPhone si pot spune ca e pe bune un fenomen. Iar pentru ce fac eu cu telefonul mobil astazi, e perfect. Imi place mult BlackBerry-ul meu si poate o sa ii duc dorul in unele momente (la volan, de exemplu), insa experienta multimedia, dar mai ales browsing-ul pe Internet oferit de iPhone isi merita toti banii. Intre 585 si 615 euro pe piata "alternativa".

Online deja se vinde la 2.099,99 RON sau la 1962,81 RON.

PROMO: TOOLBOX ONLINE COMMUNICATION | EVENIMENT DE PR IN NEW MEDIA

Etichete: , ,

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

daca am inteles bine, l-ati achizitionat de pe piata "alternativa".
nu credeti ca e nevafovaril sustinerea acestei piete?

9:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Da iti incape in buzunar ?
Mie mi se pare misto doar partea cu "auto-rotating image". In rest nimic deosebit.

E mare, banuiesc ca nu e chiar lightweight, e fragil (pune un poponet de 90 de kg pe el sa vezi daca crapa) si e scump.
In plus daca ai degete mai mari ... well trebuie sa te chinui sa scrii.

Singurul plus al sau il reprezinta ca e un produs Apple, but that's overrated anyway.

4:26 a.m.  
Anonymous Anonim said...

bine ai venit in club. :)
nu e deloc mare asa ca iti intra in buzunar f usor. in plus e destul de rezistent ca sa nu crape daca te asezi pe el...
la banii cu care il gasesti in romania cred ca ma fac dealer de iPhone :P

http://www.boioglu.ro/iphone-video-report/

7:19 a.m.  
Anonymous Anonim said...

si aici e testu de iPhone realizat in premiera la numai 48 de ore de la lansarea oficiala a jucariei...

http://www.boioglu.ro/iphone-test-la-boioglu-video-report/

7:20 a.m.  
Blogger Cristian said...

@ alex

nu l-am achizitionat. m-am "jucat" putin cu el. exista o discutie pe tema lansata de tine la radu ionescu pe blog.

@ piry
auto-rotating nu e best feature pentru mine, nu ma mai da pe spate. apreciez designul produsului, interfata si mai ales browsing-ul pe care il ofera. a, si ca posesor de BlackBerry, m-a convins ca se poate si fara tasate...

@ adrian
o sa iti spun mai multe cand voi avea unul al meu...

8:01 a.m.  
Blogger Vlad said...

M-am jucat un pic cu el la SIAB. Era intr-un stand, nu mai stiu care ca ametisem, si statea pe o masa la incarcat. L-am luat, l-am rotit pe toate partile si am intrat in aplicatia de telefon, dar nu am stiu sa ies :D.
Imi place pentru muzica si mai ales pentru usurinta in utilizare. O sa-l iau cat de repede :)
Merg toate serviciile (visual voicemail etc.) in Romania?

6:26 p.m.  
Anonymous Anonim said...

manafu said: "dar mai ales browsing-ul pe Internet oferit de iPhone isi merita toti banii"

da? la ce viteza ma rog browsezi matale internetul cu chestia aia de-si "merita toti banii" ? din moment ce nu are 3G, ti se pare ca browsingul chiar "merita toti banii"?

10:03 a.m.  
Blogger Cristian said...

browsing-ul nu inseamna doar viteza... cel putin pentru mine... si apoi eu am intrat pe net de pe iphone prin wifi...

10:44 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home