duminică, septembrie 30, 2007

Online: ROL s-a apucat de video

ROL.ro ma anunta printr-un newsletter ca a lansat site-ul VideoMix.ro, de fapt canalul sau de video. La prima vedere, pana s-a incarcat site-ul, ca imi mergea prost Internetul acasa, am zis ca arata bine. Dar apoi l-am gasit saracacios ca oferta in prima pagina. L-am comparat apoi cu serviciile similare de la Acasa.ro si Neogen.ro. Pare mai bun ca layout. Nu am numarat clipurile din arhiva si nici nu am incercat un upload.

Ce nu inteleg eu la portalurile astea mari este incapacitatea de a face un astfel de site sa fie appealing. Am avut mereu convingerea ca un astfel de serviciu merita un site separat si nu un canal. Ai sanse mai mari daca creezi un brand.

Trilulilu, desi are un nume greu de retinut pentru unii si e destul de copilaros pentru unii advertiseri, a reusit cumva sa creeze un brand si in plus a oferit un serviciu appealing. As mai adauga aici ca nefiind parte din portofoliul unui publisher, Trilulilu a atras simpatia blogsferei. Chiar cineva mi-a declarat ca ii prefera pentru ca sunt independenti. Iar acest "copil minune", aparut din senin pe piata, a fost placut si de media probabil din acelasi motiv.

Ma intorc la VideoMix.ro. Ce au reusit ei sa comunice bine a fost ca la ei gasesti videoclipuri muzicale (poate chiar au niste drepturi de difuzare pentru ele) si trailere. Cu asta am ramas in minte si asta probabil o sa caut - daca vreodata voi avea nevoie - la ei.

Pana la noi aparitii locale convingatoare, eu raman cu YouTube.

PROMO: MASTERPLAN 2007| EVENIMENT DE STRATEGIE SI PLANNING IN MARKETING

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

youtube e atat de mare incat e bun ca sunt cele mai mari sanse sa gasesti ce cauti..
local, cred ca aparitia mai multor servicii de video sharing o sa mai taie din felie Trilulilu,care nu sunt nici f mari nici f vechi si infipti sa fie preferati zi si noapte altora care fac ce fac si ei.

5:39 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Concurenta e benefica in orice domeniu insa VideoMix au cam subestimat nevoia de latime de banda pentru a sustine o astfel de platforma. Asadar mai au putin de lucru :)

11:33 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home