Blogs: Ce aprinde scanteia?
Astazi am dat drumul la RoBloggers Survey 2007 si sincer am avut cateva emotii. Ne-am hotarat sa il lansam din scurt, fara un teasing lung si o dezbatere in blogosfera inainte de anuntare. De aceea m-am intrebat daca va avea succes, daca va atinge macar numarul de raspunsuri de anul trecut (aproape 280)... Eu sper sa atingem 500 de raspunsuri sau macar 400 cu editia aceasta.
La 10 ore de la anuntarea sondajului pe blog (de catre mine si Carmen), avem deja peste 40 de raspunsuri. Si astazi e duminica! Am vazut la Carmen ca sunt deja 20 de mentiuni pe alte bloguri despre sondaj si pe unele chiar am vazut logo-ul cel nou.
Am pornit acest post cu exemplul RoBloggers Survey pentru a lansa aici o discutie despre propagarea ideilor in blogosfera. Am vazut multe idei si initiative care au ajuns in mass-media (RoBloggers Survey e una, dar as mentiona aici si "cazul Ontanu" sau protestul prin lectura din fata TVR), poate au fost multe care meritau o mai mare atentie, dar nu s-au colportat pe bloguri.
Ce face o idee sa sara din blog in blog? Trebuie sa fie inedita, poate socanta? Trebuie sa apartina unei persoane cunoscute? Trebuie sa nimereasca la un moment dat? Trebuie sa rezoneze intr-un anumit grup?
Ce aprinde scanteia si ce mentine focul?
UPDATE: La 34 de ore de la anuntarea sondajului, aveam deja 200 de raspunsuri.
PROMO: MASTERPLAN 2007| EVENIMENT DE STRATEGIE SI PLANNING IN MARKETING
La 10 ore de la anuntarea sondajului pe blog (de catre mine si Carmen), avem deja peste 40 de raspunsuri. Si astazi e duminica! Am vazut la Carmen ca sunt deja 20 de mentiuni pe alte bloguri despre sondaj si pe unele chiar am vazut logo-ul cel nou.
Am pornit acest post cu exemplul RoBloggers Survey pentru a lansa aici o discutie despre propagarea ideilor in blogosfera. Am vazut multe idei si initiative care au ajuns in mass-media (RoBloggers Survey e una, dar as mentiona aici si "cazul Ontanu" sau protestul prin lectura din fata TVR), poate au fost multe care meritau o mai mare atentie, dar nu s-au colportat pe bloguri.
Ce face o idee sa sara din blog in blog? Trebuie sa fie inedita, poate socanta? Trebuie sa apartina unei persoane cunoscute? Trebuie sa nimereasca la un moment dat? Trebuie sa rezoneze intr-un anumit grup?
Ce aprinde scanteia si ce mentine focul?
UPDATE: La 34 de ore de la anuntarea sondajului, aveam deja 200 de raspunsuri.
PROMO: MASTERPLAN 2007| EVENIMENT DE STRATEGIE SI PLANNING IN MARKETING
Etichete: Blogs
8 Comments:
Motivarea! :)
Andrei Sava
Printre ipoteze as pune:
- Autoritatea celor care se implica in promovarea unei idei. Personal incerc de cate ori pot sa trimit un link catre persoane pe care le apreciez (desi nu reusesc suficient de des). Daca primesc si un post interesant din partea lor e "gand la gand cu bucurie".
- Cred ca poate conta utilitatea pe care blogger-ii simt ca ar aduce-o publicarea unei idei a altora pe blogul lor.
- Sau cat de funny e subiectul etc.
ideea mi s-a parut suficient de interesanta ca sa fie dusa mai departe;
si uite-asa am pus linkul la Ghidoo :)
http://www.ghidoo.ro/nodes/show/781/sondaj-robloggers2007/1
existenta unei componente sociale si non-comerciale
Trebuie sa fie interesanta, sa fie content driven, si sa nimereasca pe o anumita asteptare. Altfel, nimeni nu o baga in seama si nici nu trimite mai departe.
nu ma deranjeaza daca exista o componenta comerciala atata vreme cat ofera ceva de valoare;
bineinteles, conditia este ca comercialul sa nu interfereze cu rezultatele.
Trebuie doar sa fie interesanta, si atat!
http://trublu.ablog.ro/2007-10-01/robloggers-survey-2007.html
degeaba se aprinde scanteia daca moare inabusita in reclamele ce depasesc cu mult posturile ;)
Trimiteți un comentariu
<< Home