vineri, august 24, 2007

Personal: Despre aeroporturi si diverse camere

Nu am poposit foarte mult prin aeroporturile prin care am trecut. Am reusit de cele mai multe ori sa am legaturi destul de rapide cand eram in tranzit. Pana in aceasta vacanta, cand am ramas vreo 11 ore in aeroportul Changi din Singapore.

Changi e unul din cele mai frumoase aeroporturi pe care care le-am tranzitat pana acum si probabil cel mai bun loc in care poti "pierde" usor mai multe ore. Cred ca e primul aeroport dotat cu mocheta, dar nu trebuie sa te "bucuri" de ea cand avionul nu mai vrea sa plece, ca oricum ai cateva zone cu fotolii si televizoare oferite fie de posturi TV, fie de producatori de electronice.

A fost si primul in care am facut dus si in care as fi putut dormi daca descopeream mai devreme Rainforest Lounge. Deci daca aveti de pierdut niste ore prin Changi si va saturati de shopping sau de mancat (ieftin), puteti gasi putina liniste (si Internet, ziare, reviste, filme) la Rainforest, in Terminalul 1.

Changi are probabil si cea mai interesanta camera pentru fumatori. Nu am vizitat-o, dar asa am gasit-o in poze. Tot aici am descoperit si prayer room.

Pe aeroportul din Denpasar (Bali), smoking room e de fapt smoking box. O cutie din sticla (cred), ce ar acomoda vreo 4-5 fumatori, troneaza in una din zonele de asteptare. Dar cel mai mult in aeroportul Ngurah Rai te va uimi detention room, destul de bine pozitionata, cat sa fie vazuta de mai toata lumea. La fel de scary e semnul cu pedeapsa cu moartea.

Astazi am aflat ca unul dintre cartierele rezidentiale de la noi va fi dotat - pe langa diverse alte facilitati de shopping - si cu o camera pentru petreceri. S-au gandit ca poate asa ii scutesc pe locatari de manele sau Top 40 Hits la 2 dimineata. S-au gadit bine, zic eu!

Etichete:

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

In UK exista peste tot "multi faith prayer rooms" :(

E singura chestie care ma socheaza cred. Aia si amenzile usturatoare pentru traversat aiurea si aruncat gunoiae sau stricat bunuri.

Plus smoking ban <3

8:29 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu si acum urasc liniile aeriene poloneze pentru o asteptare de 7 ore in Varsovia.
Macar tu ai avut ce sa vezi acolo, cat ai asteptat; eu am primit un amarat bon de masa.

9:39 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cel mai placut aeroport in care am calcat vreodata e cel din Copenhaga. Podit cu parchet de buna calitate ( nu cu grsia aia impersonala de spital), cu un hol in care puteai sa te conectezi imediat la wi-fi. Liniste, restaurante excelente, calm, toti calatorii obligati de ambianta sa fie linistiti si civilizati. Iar zborurile peste Atlantic ale SAS, o minunatie... as vrea sa fiu danez, sa ma bucur de tara aia:)

9:45 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Changi este un vis. ENORM de multa verdeata iar lounge-ul este sublim: scaune de masaj adevarate, free sushi sau sashimi (ori alte chestii de papat), baie cu dus si prosoape mari de unica folosinta, din bumbac alb...

Changi este aeroport cu A mare.

2:08 p.m.  
Blogger Monica said...

Doamne, voi care ati fost acolo vorbiti asa de frumos despre Changi...pe mine ma duce cu gandul doar la romanul lui James Clavell si la locul unde japonezii construisera un lagar pentru prizonierii lor din al doilea razboi mondial...cum e si istoria asta...

6:00 a.m.  
Anonymous Anonim said...

si aeroportul din hong kong are moketa, ba si internet gratis.

3:52 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home