joi, august 16, 2007

Online: Internetul nu intra in vacanta

Luna august nu a scapat nici ea de cateva lansari in zona online, desi am trait cu prejudecata ca dupa 1 iulie "nu se merita" sa mai anunti ceva nou. Se pare insa ca vara nu mai e ce a fost. Se munceste la fel de mult ca in lunile "obisnuite".

De dragul arhivei personale, trec si eu in revista noutatile online din prima jumatate a lunii:
  • Neogen se relanseaza in versiune web 2.0. Cand am intrat pe site, am vazut doar header-ul si instant m-a dus cu gandul la Facebook. Dupa cateva secunde a aparut si continutul si m-a dus cu gandul la Netvibes.
  • Virgo Systems - compania care a dezvoltat in Ungaria site-ul iWiW, pe care ulterior l-a vandut cu 4,7 mil. euro celor de la T-Online - a lansat socializeaza.ro, o retea sociala ce se bazeaza doar pe invitatii. Cred ca ar fi fost mai bine un sistem open, dar ei urmeaza reteta originala iWiW care a strans 1,5 milioane de utilizatori.
  • Dr. Novac a lansat in sfarsit Invita.ro. Site-ul chiar arata foarte bine. Nu am gasit insa un virtual tour sau un ceva de introducere in ce poate sa faca site-ul. Poate o integrare cu Metropotam ar fi interesanta. Si apropo, Dragos, ce e FataZilei.ro?
  • NewsIn se relanseaza intr-o formula mai moderna si mai placuta, insa imi ridica iar intrebarea "Ce ne lipseste pentru a avea un design de site desavarsit?" Si tot nu pot sa "le iau" feed-ul pe Media & Publicitate!
  • Ionut Oprea, poate cel mai entuziast blogger pe care l-am cunoscut, anunta aparitia BlogAgency, unde joaca pe postul de co-fondator. Cred ca e a doua initiativa de blogging profesionist dupa cea a lui Bobby Voicu - Blog de Afaceri.
  • Orlando mai trece un site in portofoliul MPI, One Magazine, prezenta online a revistei cu acelasi nume, si in acelasi timp aniverseaza un an in grupul Pro.

Etichete:

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Ar mai fi si Ghidoo, lansat la inceputul lunii.

http://www.ghidoo.ro

5:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Pai, cum Cristi?...
Si noi nu?
http://www.roblegoofest.org/

12:07 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Mai e si jobber.ro :)

10:38 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home